Kylie Minoguen elämä hotelleissa

Jo vuosikymmeniä poptaivaalla loistanut tähti Kylie Minogue konsertoi Helsingissä helmikuun 22. päivä. Kylien elämään on mahtunut useita maailmankiertueita sekä muutto kotimaasta Australiasta Lontooseen. Kylie on viettänyt paljon aikaa hotelleissa ja Hotels.com kertoo, missä Kylie mieluiten yöpyy.

Atlantis The Palm, Dubai (viisi tähteä)

Hinnat alkaen 297 euroa yöltä

Ylellinen Atlantis The Palm -hotelli valmistui Dubaihin rakennetulle palmusaarelle vuonna 2008, ja Kylie kutsuttiin pääesiintyjäksi avajaisjuhlaan. Noin 2000 kutsuvieraalle järjestettyjä juhlia on arvailtu maailman kalleimmiksi yksityisjuhliksi, ja Kylie myönsi haastatteluissa esiintymisen jännittäneen myös viihdealan konkaria. Hotellin erikoisuus on vesimaailma, johon kuuluu paitsi koko perheen vesipuisto, myös valtava akvaario. Osa hotellin sviiteistä on tehty merenalaista elämää rakastaville. Näissä sviiteissä makuuhuoneen ja kylpyhuoneen ikkunoista avautuvat suorat näkymät akvaarioon. Luksushotelliin voi tutustua myös päiväretkellä, johon voi varata haluamaansa ohjelmaa vesipuistosta tai vain nauttia hotellin shoppailu- ja ravintolatarjonnasta.

Clarence, Dublin, Irlanti (neljä tähteä)

Hinnat alkaen 105 euroa yöltä

Kylie on nauhoittanut useita 2000-luvun hittikappaleitaan Dublinissa Biffco-studiolla. Dublinnissa vieraillessaan Kylie majoittuu mielellään Clarence-hotelliin, jonka omistavat U2-yhtyeen Bono ja The Edge. Kylie ja Bono ovat ystäviä ja Bono yllätti australialaisfanit Kylien keikalla Sydneyssä vuonna 2006, kun hän ilmestyi lavalle laulamaan Kids-dueton Kylien kanssa. Levytetyllä alkuperäisversiolla Kidsin esittää Kylien kanssa Robbie Williams. Clarence-hotellin sijanti on erinomainen, sillä matkailijalle Temple Bar -kävelyalue kauppoineen, kahviloineen ja pubeineen on Dublinin keskeistä antia.

Kuva: Observatory Hotel

Observatory, Sydney, Australia (viisi tähteä)

Hinnat alkaen 231 euroa yöltä

Kotimaassaan Australissa Kylie viihtyy Observatory-hotellissa Sydneyn keskustassa, aivan sataman tuntumassa. Myös muut australialaiset maailmantähdet kuten Nicole Kidman ja Sam Neill yöpyvät täällä. Hotellin parhaita puolia ovat ylelliset kylpyläpalvelut sekä ravintolat. Vanhanajan ilmapiiriä henkivässä Globe-baarissa tarjoillaan joka päivä perinteinen iltapäivätee. Teemestari Tjok Gde Kerthyasan kurssille ilmoittautumalla voi oppia teelaaduista, teen oikeasta valmistuksesta, sekä ehkä tärkeimpänä iltapäiväteen oikeasta etiketistä.

Kuva: Observatory Hotel

Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097.

• Hinnat ovat esimerkkejä kahden hengen huoneesta per yö.

Lisätiedot, kuvapyynnöt tai Hotels.comin edustajien haastattelupyynnöt Hotels.com-lehdistöpalvelusta: lehdisto(at)hotels.com tai soita viestintätoimisto AC-Sanafor      040 706 8021 tai 040 840 6368.

Hotels.com:

Kate Hopcraft

Senior PR Manager

khopcraft(at)hotels.com

Hotels.com

Hotels.com on osa kaikilla merkittävillä markkinoilla toimivaa Expedia-ryhmää ja sen valikoimiin kuuluu yli 130 000 laadukasta hotellia, huoneistoa ja B&B-majapaikkaa ympäri maailmaa. Jos asiakas löytää muualta halvemman hinnan etukäteen maksamalleen hotellihuoneelle, tarjoaa Hotels.com kyseisen hotellihuoneen asiakkaalle samaan hintaan. Hotels.com neuvottelee käyttäjille parhaat hinnat sekä tarjoaa käyttäjilleen jo 1,8 miljoonaa asiakasarviota esittelemistään kohteista. Hotels.com voitti Webuser-lehden jakaman Gold Award -palkinnon parhaana hotellivaraussivustona helmikuussa 2009. Tällä hetkellä Hotels.com-sivustoja on maailmanlaajuisesti yli 70, mukaan lukien 31 sivustoa 24 eri kielellä EMEA-alueella. Matkailijat voivat tehdä varauksen internetissä tai soittamalla monikieliseen asiakaspalvelunumeroon +358 10 808 097.