Kymenlaakson keskussairaalan ihopoliklinikan lapsille lelulahjoitus

LEO Pharma lahjoittaa leluja Kymenlaakson keskussairaalan ihopoliklinikan lasten iloksi. Kotkassa sijaitseva Kymenlaakson keskussairaalan ihopoliklinikka valikoitui yhdeksi kuudesta lahjoituskohteesta vuoden 2011 lopussa järjestetyn nettiäänestyksen perusteella. Kaakkois-Suomen alueella lahjoituksesta kilpailivat ihopoliklinikat Lappeenrannassa, Kotkassa ja Lohjalla.

Lahjoituksen vastaanottaa osastonhoitaja Pirjo Nurminen 19.4. järjestettävässä tilaisuudessa.

– Kymenlaakson ihotautipoliklinikalla käy kaikenikäisiä potilaita, myös leikki-ikäisiä ja heidän sisaruksiaan. Leluista on suurta iloa lapsille, niiden ansiosta aika kuluu nopeammin ja jännitys laukeaa. Kiitämme Leo Pharmaa lahjoituksesta, sanoo Anna Hannuksela-Svahn, Kymenlaakson keskussairaalan ihopoliklinikan ylilääkäri.

Lelulahjoitus Kymenlaakson keskussairaalan ihopoliklinikalle on osa vuoden 2011 aikana järjestettyä hyväntekeväisyyskampanjaa, joka alkoi Helsingissä sijaitsevan Iho- ja allergiasairaalan lastenyksikön sisustamisella.

Toukokuussa 2011 hyväntekeväisyyskampanjan omalla Psorinfo Facebook-sivulla järjestettiin tapahtuma, jossa LEO Pharma lahjoitti 50 senttiä jokaisen osallistujan puolesta Iho- ja allergiasairaalan lastenyksikön leluihin. 17 542 ihmistä osallistui tapahtumaan ja huikean suosion myötä LEO Pharma päätti lahjoittaa leluja ihopoliklinikoille ympäri Suomea.

Lisätiedot:

Sirpa Kallinen

projektipäällikkö

Leo Pharma Oy

Puh. 050 368 69 81

sirpa.kallinen@leo-pharma.com

Yrityksestä

AC-Sanafor on yksi Suomen kansainvälisesti palkituimmista viestintätoimistoista. Olemme toimineet Weber Shandwickin Suomen edustajana jo vuodesta 1992.