Mobiili check-in käyttöön

British Airways
Tiedote 11.12.2008

BRITISH AIRWAYSILLE MOBIILI CHECK-IN

British Airways tarjoaa matkustajilleen nyt mahdollisuuden hoitaa lähtöselvitys kännykällä tai muulla mobiililaitteella. Reaaliaikaisessa palvelussa voi lisäksi tarkastella aikataulutietoja ja valita itselleen sekä matkakumppaneilleen mieluisat paikat. Osoite on www.ba.com/mobile.

Maksuton palvelu toimii 11 kielellä, eikä vaadi lisäsoftan lataamista. Se on luonnollista jatkoa heinäkuun iPhonen käyttäjille suunnatulle lanseeraukselle. Tämä lähtöselvitysmuoto on jo osoittautunut menestykseksi – pelkästään ensimmäisen kuukauden aikana Iso-Britanniassa palvelua käytettiin 16 000 kertaa.

LISÄTIEDOT
www.ba.com

Satu Kalajainen
British Airwaysin kaupallinen johtaja Suomen ja Batian alueella, p. 040 524 5286 tai satu.kalajainen@ba.com

Lähettäjä ja kuvapyynnöt
Maija Hakala, viestintätoimisto AC-Sanafor, p. 050 33 828 73, maija.hakala@acsanafor.fi

British Airways on perustettu vuonna 1919 ja se kuuluu maailman johtaviin lentoyhtiöihin. British Airways lentää kumppaneineen yli 300 kohteeseen. Yhtiön kilpailuvaltteja ovat muun muassa korkeatasoinen palvelu, laaja reittiverkosto sekä matkustusmukavuus, jonka kehittämisessä yhtiö on pioneeri alallaan. British Airwaysin uusi Terminaali 5 otettiin Heathrow’n kentällä käyttöön maaliskuussa. Se on kooltaan viisi kertaa suurempi kuin edellinen pitkien lentojen Terminaali 4. Helsinkiin lennetään toistaiseksi terminaalista 1. British Airways kuuluu Oneworld-allianssiin, jossa jäseniä ovat myös mm. Finnair, American Airlines ja Qantas. Oneworldin reittiverkostossa on noin 675 kohdetta.