Oma verkkoyhteisö nostattaa kuntokeskuksen yhteishenkeä

Muuramelainen vuonna 2007 perustettu kuntokeskus KuntoRiihi avasi tammikuussa asiakkailleen oman verkkoyhteisön. Yhteisössä kuntokeskuksen asiakkaat voivat keskustella, antaa palautetta sekä saada vinkkejä kuntoiluun ja tietoa kuntokeskuksen tapahtumista. Palvelu toteutettiin yhteistyössä TWID Oy:n kanssa.

TWID on internetissä yrityksen omilla websivuilla toimiva suljettu ja turvallinen yhteisöpalvelu, joka on tarkoitettu yrityksen asiakkaille, kumppaneille tai henkilöstölle. Paikallisen kuntokeskuksen ideaan kuuluu, että kuntoilemaan on aina helppo ja mukava tulla. Verkkoyhteisön perimmäinen tarkoitus onkin tuoda KuntoRiiheen lisää tiimihenkeä ja kannustaa asiakkaita liikkumaan. – Verkkoyhteisössä on hienoa se, että se on aina auki. Tällöin asiakkaita voi palvella vaikka kellon ympäri, kertoo KuntoRiihen omistaja Jarkko Puranen. Verkkoyhteisön kautta kuntokeskuksen asiakkaiden on mahdollista suositella myös kavereitaan liittymään KuntoRiihen asiakkaiksi. Aktiivisia yhteisön jäseniä palkitaan pistein ja maaliskuuhun mennessä eniten pisteitä keränneet voittavat urheilullisia palkintoja kuten sykemittarin. – KuntoRiihi muuttaa uusiin tiloihin maaliskuussa ja laajentaa samalla palvelutarjontaansa lisäämällä valikoimiinsa ryhmäliikuntatunnit. Verkkosivujen uudistaminen ja TWID-yhteisön avaaminen kanta-asiakkaillemme oli ajankohtaista juuri nyt, Puranen jatkaa. Tärkeä osa yhteisöä on myös mahdollisuus antaa vaivattomasti palautetta kuntokeskukselle. Kuntokeskus pystyy palvelemaan asiakkaitaan parhaiten, kun sitä kehitetään asiakkaiden toiveiden mukaan. Yhteisössä on mahdollista toteuttaa myös esimerkiksi asiakastutkimus. KuntoRiihi on järjestyksessä toinen TWID-yhteisön käyttöön ottanut kuntokeskus. TWID Oy:n muihin asiakkaisiin kuuluvat muun muassa Pro Peruna ry, Songhi, Growthlag ja Fitergo. www.kuntoriihi.fi, www.twid.com Jarkko Puranen: KuntoRiihi, p 040 765 5250 tai jarkko@kuntoriihi.fi Jari Kaitera: TWID Oy:n toimitusjohtaja, p 040 836 0600 tai jari.kaitera@twid.com TWID Oy on vuonna 2009 perustettu suomalainen yhteisöpalveluyritys. TWID-palvelu on yrityksen omilla verkkosivuilla toimiva yhteisö, joka voi olla suunnattu joko asiakkaille, kumppaneille tai henkilöstölle. TWID antaa yrityksille mahdollisuuden hyödyntää sosiaalisen median keinoja ja vaikuttavuutta. TWIDin avulla yritys luo asiakkaille, kumppaneille tai henkilöstölle oman paikan kommentoida, antaa palautetta ja mielipiteitä sekä kehitysideoita tuotteista ja palveluista.