• AC-Sanafor/

Philips ActionFit -urheilukuulokkeet iPhonelle Täydellinen äänentoisto antaa virtaa treeniin

Tarkoituksenmukainen muotoilu ja erinomainen äänenlaatu ovat Philips ActionFit -urheilukuulokkeiden tärkeimmät ominaisuudet. Nämä ominaisuudet tekevät niistä täydelliset aktiivisen liikkujan käyttöön. Uuden sarjan kuulokkeet pysyvät tiukasti paikoillaan ja kestävät sekä hikeä että vettä.

Philipsin ActiveFit-kuulokkeissa on korvakoukut, jotka varmistavat, että kuulokkeet pysyvät paikoillaan lenkkipolulla tai salilla treenatessa. Johto ei häiritse treeniä, kun sen kiinnittää johtopidikkeellä kiinni paitaan. Johdon pituus on myös säädettävissä.

Kaikki aktiivisesti treenaavat tietävät, että kuulokkeet kastuvat nopeasti hikoillessa. Philipsin ActionFit-kuulokkeet voi puhdistaa kätevästi huuhtelemalla ne vedellä. Kuulokkeet on päällystetty antibakteerisella kalvolla, joka pitää kuulokkeet puhtaina ja bakteerit loitolla.

ActionFit-sarjan stereoäänellä varustetuissa kuulokkeissa on äänieristys ja jykevä basso, joka auttaa pitämään treenitahtia yllä.

Kuulokkeet toimivat myös kuulokemikrofonina matkapuhelimelle. iPhonelle tarkoitetulla kaukosäätimellä voit helposti vaihtaa kappaletta ja säädellä äänenvoimakkuutta ilman, että sinun tarvitsee ottaa soitinta ulos taskustasi treenin aikana.

Urheilukuulokkeet SHQ3017 tulevat myyntiin huhtikuussa suositushinnalla 49,99 €.

Lisätietoja:

Max Hellström, Nordic PR Manager, Philips Consumer Lifestyle, max.hellstrom@philips.com, 46 708 32 21 05

Kuvia, tuotetietoja ja kokeilupyynnöt:

Aino Ruikka, viestintätoimisto AC-Sanafor, aino.ruikka@acsanafor.fi, 358 40 706 8021

Philips

Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 119 000 työntekijää yhteensä yli 60 maassa. Vuonna 2010 yritys saavutti 25,4 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajo- ja karvanpoistotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana. Uutisia Philipsiltä: www.philips.com/newscenter