Philipsin BeardTrimmer 9000 tekee laserintarkkaa jälkeä

Philipsin uusi partatrimmeri viitoittaa trimmauksen tulevaisuuden tuulia lasersäteen avulla. Tämä trimmeri on miehille, jotka haluavat vain parasta kaikessa – myös parranajossa.

Philips lanseeraa tuotteen heille, joille parran trimmauksen, Science Fictionin ja laser-toiminnon yhdistäminen on kiehtova ajatus. Uudella BeardTrimmer 9000:lla voi yhdistää huvin ja hyödyn ja saada laserintarkan parrantrimmauksen ikään kuin kaupanpäälle. Laite auttaa saavuttamaan tarkan trimmaustuloksen laserosoittimen avulla, joka näyttää juuri sen paikan, minne terä on menossa.

– Philipsillä on jo kahvikone, joka lukee sormenjälkiä, AirFloss, joka puhdistaa hampaanvälit 60 kilometrin tuntinopeudella ja Lumea, joka estää karvojen kasvun nukuttamalla karvojen juuret. Näin ollen ei ole lainkaan ihme, että käytämme myös partatrimmereissä edistynyttä teknologiaa auttamaan miehiä säilyttämään oma tyylinsä, kertoo Philipsin partakoneiden markkinointijohtaja Alexandra Iordanova. Kysyimme laajalta otokselta miehiä heidän parranajotottumuksistaan jo vuonna 2009 ja BeardTrimmer 9000 syntyi kyselyn lopputuloksena.

Laseria välittömästi

BeardTrimmer 9000:n ainutlaatuinen laserosoitin aktivoituu, kun painaa trimmerin takapuolella olevan kultaisen kynän päältä. Laser toimii kaikissa valaistusolosuhteissa ja kaikilla ihon sävyillä.

– Tämä laite ei ole ainoastaan hauska esine erikoistehosteilla, vaan se on partatrimmeri miehille, jotka todella haluavat kaikkein parasta, mitä tulee sekä parranajovälineisiin että omaan ulkonäköön, kertoo Alexandra Iordanova. Tekemämme tutkimuksen mukaan 80 % BeardTrimmer 9000 testanneista olivat sitä mieltä, että laite lisää trimmauksen tarkkuutta ja antaa käyttäjälleen täyden kontrollin oman parran muotoilusta.

Kaksipuoleinen trimmauspää tarkempaan jälkeen

Philipsin uudessa partatrimmerissä on samantyylinen kääntyvä kaksipuoleinen trimmaukseen tarkoitettu ajopää kuin StyleShaverissä. Leveämpi puoli on tehty käytettäväksi suurempiin kasvon pintoihin kun taas kapeampi pää sopii paremmin vaikeapääsyisille alueille, kuten nenän seudulle ja huulten ympärille.

Tärkeimmät toiminnot:

• Kaksi erilaista trimmausajopäätä mahdollistavat nopean ja helpon trimmauksen kasvojen eri osissa.
  • 17 eri pituudensäätömahdollisuutta lähtien 0.2 millimetristä aina 7 millimetriin. Säätöväli on 0.4 mm.
  • 100 % vesitiivis helpottamaan puhdistusta.
  • Ladattava akku, jonka ajoaika on 60 minuuttia 60 minuutin latausajalla.
  • LED-näyttö, joka näyttää valitun pituusasetuksen ja akunkestoajan

Philips BeardTrimmer 9000 on saatavilla syyskuusta lähtien. Laitteen suositushinta on 129 €. Lisätietoja löytyy osoitteesta http://www.philips.fi/BeardTrimmer9000 tai www.facebook.com/PhilipsGroomingNordics

Katso video laitteen toiminnasta YouTubesta.

Lisätietoja:

Max Hellström, Lehdistövastaava, Philips Consumer Lifestyle, max.hellstrom@philips.com, +46 708 32 21 05

Kuvia, tuotetietoja ja kokeilupyynnöt:

Viestintätoimisto AC-Sanafor, philips@acsanafor.fi, +358 40 706 8021

Lisää Philipsin uutisia voi lukea Philipsin MyNewsdesk-lehdistöhuoneessa.

Royal Philips Electronics

Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHIA) on terveyden ja hyvinvoinnin alalla toimiva monialayritys, joka keskittyy parantamaan ihmisten elämänlaatua mielekkäiden innovaatioiden avulla terveydenhuollon, lifestyle-tuotteiden ja valaistuksen alalla. Yhtiön pääkonttori on Alankomaissa. Vuonna 2012 Philipsin palveluksessa työskenteli noin 115 000 henkilöä ja sen myynti oli 24,8 miljardia euroa. Yhtiöllä on myyntiä ja palveluita nykyisin yli 100 maassa. Philips on johtavassa asemassa kardiologisen hoidon, akuutti- ja kotihoidon, energiaa säästävien valaistusratkaisujen ja uudenlaisten valaistussovellusten sekä parranajon, muun kauneudenhoidon ja suun terveyden alalla. Philipsin uutisia on osoitteessa www.philips.fi/uutiset.