• AC-Sanafor/

Philipsin uusi kannettava Blu-ray-soitin tarjoaa huippukuvanlaadun mukaan matkoille tai kodin kakkostelevisioon

Philips on kannettavien DVD-soitinten markkinajohtaja ja on nyt myös kehittänyt kannettavan Blu-ray-soittimen. Philipsin uusi kannettava Blu-ray-soitin on mainio takapenkin matkakaveri sekä isoille että pienille edessä olevilla kesälomareissuilla. Lisäksi sen voi kytkeä perinteisen Blu-ray-soittimen tapaan televisioon kotona ja katsella Full HD -täysteräväpiirtoelokuvia.

Blu-ray-formaatin kasvaessa nopeasti markkinoilla monen kuluttajan kotiin alkaa kertyä kasvava kokoelma Blu-ray-elokuvia. Philips on kehittänyt soittimen, jota voi käyttää sekä matkoilla että kotona, kytkettynä esimerkiksi toisessa huoneessa olevaan televisioon.

Tyylikkäästi muotoiltu Philipsin kannettava Blu-ray-soitin tarjoaa laadukkaan elokuvakokemuksen monellakin tavalla. Korkearesoluutioinen LCD-näyttö mahdollistaa ylivoimaisen kuvanlaadun ja äänenlaatu on erinomainen, käytitpä kuulokkeita tai et. Kotiin tullessa soittimen voi kytkeä televisioon HDMI-liittimen avulla ja nauttia täydestä HD-laadusta (1080p).

Soittimen sisäänrakennetun ja ladattavan akun ansiosta elokuvia voi katsella jopa kolme tuntia. Näyttö on 9 tuuman 16:9 widescreen-koon LCD-näyttö, joka tarjoaa elokuvaelämyksen ilman, että soitin olisi kooltaan kömpelö mukana kannettavaksi. Blu-ray-levyjen toiston lisäksi laitteeseen voi helposti kytkeä USB-muistitikun elokuvan katselua tai musiikin kuuntelua varten. Tuottepaketiin sisältyy kätevä kantolaukku sekä adapteri, jolla voi ladata akun autossa.

Philipsin kannettavan Blu-ray-soittimen PB9001 suositushinta on 350 euroa, ja lisätietoja löytyy täältä.

Lisätietoja Philipsin audio- ja videouutuuksista voi lukea osoitteessa: Pulse.philips.com

Lisätietoja

Max Hellström, Nordic PR Manager, Philips Consumer Lifestyle, Max.hellstrom@philips.com, 46 708 32 21 05

Kuvia, tuotetietoja ja kokeilupyynnöt:

Aino Ruikka, viestintätoimisto AC-Sanafor Oy, aino.ruikka@acsanafor.fi, 040 706 8021

Philips

Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 119 000 työntekijää yhteensä yli 60 maassa. Vuonna 2010 yritys saavutti 25,4 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajo- ja karvanpoistotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana. Uutisia Philipsiltä: www.philips.com/newscenter