Romanttinen viikonloppu entisajan linnassa

Jos kaipaat lomaasi lisähohtoa, miksi et yöpyisi saman tien linnassa. Ota rakkaasi mukaan ja eläkää loman ajan kuin kuninkaalliset. Hotels.com esittelee ylellisiä linnahotelleja, joihin on hyvä paeta rakkaan kanssa viettämään romanttista viikonloppua.

Ashford Castle, Cong, Irlanti (viisi tähteä)

Lähellä Galwayn kaupunkia sijaitsee jyhkeä 1200-luvulla rakennettu Ashfordin linna, joka avattiin ensi kertaa hotellina vuonna 1939. Linna upeine puutarhoineen on maaginen paikka viettää viikonloppua. Tässä aikoinaan myös Guinnessin perheen omistamassa linnassa ovat viihtyneet monet julkisuuden henkilöt aina kirjailija Oscar Wildesta näyttelijä Pierce Brosnaniin. Kokeile kuninkaallisille sopivia harrastuksia kuten jousiammuntaa, haukkametsästystä ja ratsastusta. Tai vie rakkaasi romanttiselle risteilylle läheiselle järvelle. Illemmalla voi nauttia Lady Ardilaun iltapäiväteestä linnan yhdessä linnan saleista ja rentoutua erityisissä kylpylähuoneissa, joissa saa ihania hoitoja. Hinnat alkaen 295 euroa yöltä.

Château Camiac, Créon, Ranska (neljä tähteä)

Château Camiac sijaitsee Bourdeauxin ja Saint-Émilionin välissä Lounais-Ranskassa. Tässä upeassa 1800-luvulla rakennetussa linnassa sijaitseva hotelli on suorastaan taianomainen paikka viettää rauhallista viikonloppua. Goottityylinen linna ja ranskalaiset maisemat takaavat romanttisen tunnelman, ja hotellin suuri piha on kuin tehty tunnelmallisia kävelyretkiä varten.  Illalla voi nauttia ranskalaisesta ruuasta ja lähialueen viineistä rakkaan kanssa. Hinnat alkaen 160 euroa yöltä.

Larnach Castle, Dunedin, Uusi-Seelanti (neljä tähteä)

Larnachin linna rakennettiin vuonna 1871 ja se on ainoa linna Uudessa-Seelannissa. Larnach Castle -hotelli sijaitsee aivan linnan vieressä, ja kaikki hotellivieraat voivat ilmaiseksi vierailla linnassa. Aamiainen tarjoillaan linnan vanhoilla talleilla, ja linnan ruokasalissa on mahdollista syödä illallinen uusi-seelantilaiseen tapaan. Ulkona on yhdeksän erilaista puutarhaa, joissa kävellessä mieli lepää. Rentoudu rakkaasi kainalossa ja nauti Uuden-Seelannin hurmaavista maisemista. Hinnat alkaen 160 euroa yöltä.

Ettington Park, Statford-Upon-Avon, Iso-Britannia (neljä tähteä)

Hotelli Ettington Park sijaitsee Stratford-Upon-Avonissa Iso-Britannian sydämessä.  Tämän upean uusgoottilaistyylisen kartanon sviiteissä voit tuntea itsesi kartanon herraksi tai rouvaksi. Yllätä rakkaasi tilaamalla huoneeseen kimpullinen kukkia tai hienointa englantilaista suklaata. Lähellä hotellia sijaitsee Warwickin linna, jonka loistokkaissa saleissa voi nauttia illallisesta ja ylellisestä elämästä. Alderminsterissa sijaitsevat teatterit Royal Shakespeare Theatre ja Swan Theatre tarjoavat laadukasta viihdykettä, ja illan tullen voi palata hotellille saunaan. Hinnat alkaen 135 euroa yöltä.

Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097.

• Hinnat ovat esimerkkejä kahden hengen huoneesta per yö.
  • Hinnat on tarkistettu 8.12.2010, joten muutokset ovat mahdollisia.

Lisätiedot, kuvapyynnöt tai Hotels.comin edustajien haastattelu Hotels.com-lehdistöpalvelusta: lehdisto@hotels.com

Aino Ruikka

aino.ruikka(at)acsanafor.fi

358 40 706 8021

Sanna Aaltonen

sanna.aaltonen(at)acsanafor.fi

358 40 840 6368

Kate Hopcraft

khopcraft(at)hotels.com

Hotels.com

Hotels.com on osa kaikilla merkittävillä markkinoilla toimivaa Expedia-ryhmää ja sen valikoimiin kuuluu yli 130 000 laadukasta hotellia, huoneistoa ja B&B-majapaikkaa ympäri maailmaa. Jos asiakas löytää muualta halvemman hinnan etukäteen maksamalleen hotellihuoneelle, tarjoaa Hotels.com kyseisen hotellihuoneen asiakkaalle samaan hintaan. Hotels.com neuvottelee käyttäjille parhaat hinnat sekä tarjoaa käyttäjilleen jo 1,8 miljoonaa asiakasarviota esittelemistään kohteista. Hotels.com voitti Webuser-lehden jakaman Gold Award -palkinnon parhaana hotellivaraussivustona helmikuussa 2009. Tällä hetkellä Hotels.com-sivustoja on maailmanlaajuisesti yli 70, mukaan lukien 31 sivustoa 24 eri kielellä EMEA-alueella. Matkailijat voivat tehdä varauksen internetissä tai soittamalla monikieliseen asiakaspalvelunumeroon 358 10 808 097.