SABRE Awardsissa voitto AC-Sanaforin ja Hotels.comin pullopostikampanjalle

Viestintätoimisto AC-Sanaforin ja maailman johtaviin kuuluvan hotellivaraussivuston Hotels.comin ”Message in a Bottle” -työ on voittanut SABRE Awardsin kategoriassa Travel & tourism. AC-Sanafor vastaanotti palkinnon Prahan linnassa pidetyssä gaalassa keskiviikkona 18.5.

SABRE Awards on maailman arvostetuin viestintäalan kilpailu. Suomalainen viestintätoimisto voitti nyt ensimmäistä kertaa yleisen kategorian Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan alueen SABRE-kilpailussa. Aiemmin suomalaiset ovat pärjänneet pohjoismaisten kilpailutöiden kategoriassa.

– Hotels.comin tavoitteena on kasvaa Suomen markkinoilla ja tunnettuuden lisääminen viestinnän keinoin on tähän oiva väline. Brändimme ilme on iloinen ja leikkisä, ja viime kesänä Suomessa toteutettu pullopostikampanja edusti tätä hyvin. SABRE-voitto on hyvä tapa juhlistaa viestintäyhteistyötämme, sanoo Hotels.comin viestintäjohtaja Alison Couper.

AC-Sanafor on tehnyt Hotels.comin lehdistöviestintää Suomessa huhtikuusta 2008 alkaen. Euroopan parhaaksi matkailuviestinnän kampanjaksi valitulla Pullopostikampanjalla herätettiin huomiota Hotels.comin kesäalelle. Kampanja toteutettiin kesäkuussa 2010 Helsingin Hietaniemen uimarannalla, jossa hiekkaan piilotetuista muovipulloista aarteenetsijät saattoivat löytää hotellipalkintoja.

AC-Sanaforille kyseessä oli ensimmäinen voitto, mutta toimiston kampanja valittiin SABRE Awards -finalistien joukkoon nyt jo viidettä peräkkäistä kertaa.

Lisää tietoa kilpailusta ja voittajista: http://www.holmesreport.com/news-info/10398/A-Complete-LIst-Of-EMEA-Region-SABRE-Winning-Campaigns.aspx

Lisätietoja: Viestintätoimisto AC-Sanafor Oy, Toimitusjohtaja Sari-Liia Tonttila, sari-liia.tonttila@acsanafor.fi, puh. 0500 659 300, www.acsanafor.fi