Uudet, kuplivan raikkaat juomat kesän rientoihin

Kesän kynnyksellä mietitään ja suunnitellaan tulevien kesäjuhlien tarjoiluja ja kattauksia. AQVIA auttaa ideointia tuomalla jälleen markkinoille uusia makuja ja kesäisiin kattauksiin sopivia herkullisen värisiä pulloja.

Vaikka suomalainen hanavesi on laadultaan maailman parhaita, tuntuu se usein liian arkipäiväiseltä sellaisenaan. Veden saa maistumaan hienostuneemmalta ja raikkaammalta lisäämällä siihen kuplia, eli hiilihapottamalla veden. Hiilihapotetusta vedestä on helppo valmistaa erilaisia juomia. AQVIAn uusi, hedelmäinen omena-seljankukkasiideri on aidoista raaka-aineista valmistettu siideritiiviste, jota on saatavana myös makeuttamattomana. Siidereitä miedompien makuvesien ystäville on tarjolla uutuusmakuna puolukka.

Kaikki AQVIAn juomatiivisteet perustuvat luonnonmukaisiin ainesosiin, eikä niihin ole lisätty keinotekoisia makeutusaineita. Juomat on pakattu kauniisiin lasipulloihin. Hiilihapotettuun veteen lisättäville siideritiivisteillä voi valmistaa raikkaita janonsammuttajia. Makutiivisteillä voi sen sijaan antaa kuplavedelle kevyen ripauksen makua – niissä ei ole sokeria tai muita makeutusaineita.

AGAn AQVIA-hiilihapotuslaitteet ja juomatiivisteet on valmistettu Pohjoismaissa. Tuotteiden kehitystä ovat ohjanneet tyylikäs muotoilu, korkea laatu ja turvallisuus.

Kesän värikkäät uutuuspullot kuplivalle vedelle

AQVIA-vesipullojen kauniit värit täydentävät niin juhlapöydän kuin kesäterassin kattausta. Uusia värejä on neljä: raikkaat vihreä ja turkoosi, herkkä pinkki sekä tyylikäs harmaa. Pullot sopivat sekä AQVIA- että Wassermaxx-hiilihapotuslaitteisiin. AQVIA-hiilihapotuslaitteiden myyntihinta on 135–145 euroa ja vesipullojen 8–14,50 €.

Siideritiivisteet

Maut: Omena, päärynä, omena-seljankukka (makeutettuna tai ilman lisättyä sokeria). Tuotteet ovat saatavilla 50 cl:n lasipulloissa. Pullon riittoisuus noin viisi litraa. Valmiin siiderin alkoholipitoisuus <0,2 til-%.  Avaamattoman pullon säilymisaika n. 1 vuosi. Myyntihinta 6,60 € .

Makutiivisteet

Maut: Päärynä, persikka, sitruuna-lime, kaktus-lime ja puolukka. Tuotteet ovat saatavilla 10 cl:n lasipulloissa, joista saa noin 20 litraa valmista juomaa. Litraan hiilihapotettua vettä lisätään 5 ml tiivistettä. Avaamattoman pullon säilymisaika n. 1 vuosi. Myyntihinta 4,90€.

Lisätietoja, kuvia AQVIA-tuotteista sekä tuotteita kokeiltavaksi:

Oy AGA Ab

Johan Lindholm, puh. 010 242 0245, johan.lindholm@fi.aga.com

Helena Tanskanen, puh. 010 242 0549, helena.tanskanen@fi.aga.com

Oy AGA Ab on osa Linde Groupia, joka on maailman johtavia teollisuuskaasu- ja teknologiayhtiöitä. Linde Groupilla on lähes 50 000 työntekijää 100 maassa. Suomen AGA on osa Linde Groupin Pohjois-Euroopan yksikköä, johon kuuluvat kaikki Pohjoismaat sekä Baltian maat. AGA on alueensa johtava teollisuuskaasujen toimittaja, jonka kokonaisratkaisuihin sisältyvät mm. kaasut, kaasulaitteistot, prosessiosaaminen sekä koulutus- ja huoltopalvelut. AGAn kehittynyt kaasuteknologia auttaa asiakkaita parantamaan kannattavuutta, turvallisuutta ja laatua sekä suojelemaan samalla ympäristöä.