Viestintätoimisto yhteistyöhön yhteisöpalveluyrityksen kanssa

Suomen vanhimpiin viestintätoimistoihin kuuluva AC-Sanafor Oy on ostanut osan toukokuussa perustetusta yhteisöpalveluyrityksestä TWID Oy:stä. Yritysten välinen yhteistyö tuo syyskuussa markkinoille uuden kokonaisvaltaisen yhteisöpalvelun yrityksille.

Viestintätoimisto AC-Sanafor Oy:n toimitusjohtaja Sari-Liia Tonttila kertoo alkaneensa yhteistyöhön yhteisöpalveluyritys TWID Oy:n kanssa, koska viestintätoimisto halusi kehittää digitaalisen viestinnän palvelujaan ja hyödyntää sosiaalista mediaa viestinnässä. - Tavoitteenamme on pystyä tarjoamaan asiakkaillemme entistä parempia viestintäratkaisuja, Tonttila selventää. TWID Oy ja AC-Sanafor Oy tarjoavat yrityksille palvelua, joka on internetissä yrityksen omilla websivuilla toimiva yhteisö. Yhteisö on tarkoitettu joko yrityksen asiakkaille tai kumppaneille. Tällaisen yhteistyön myötä AC-Sanafor Oy ja TWID Oy voivat tuoda markkinoille kokonaisvaltaisen digitaalisen yhteisöpalvelun, jossa AC-Sanafor toimii sisällöntuottajana. TWID Oy:n toimitusjohtaja Jari Kaitera kertoo, että viestintätoimiston valinta yhteistyökumppaniksi oli itsestään selvää: - Me tarjoamme palvelualustan ja viestintätoimisto tekee siihen sisältöä. Näin molemmat osapuolet tuovat yhteistyöhön parhaan ammatillisen osaamisensa. •TWID Oy lanseeraa yrityksille suunnatun yhteisöpalvelunsa markkinoille syyskuussa 2009. •AC-Sanafor Oy on TWID Oy:n osakkeenomistaja yhdeksän prosentin osuudella. •AC-Sanafor Oy on myös uudistanut ja laajentanut sosiaalisen median käyttöä viestinnässä. www.acsanafor.fi, www.twid.com Sari-Liia Tonttila: Viestintätoimisto AC-Sanafor Oy:n toimitusjohtaja, p 050 065 9300. tai sari-liia.tonttila@acsanafor.fi Jari Kaitera: TWID Oy:n toimitusjohtaja, p 040 836 0600. tai jari.kaitera@twid.com