Pokerisivut-lehden kansipoika Antonius toiseksi nettipokerin yhdessä arvostetuimmista turnauksista

Report this content

Pokerisivut-lehden tällä viikolla ilmestyvän ensimmäisen numeron kannessa ja laajassa henkilöhaastattelussa esiintyvä Patrik Antonius sijoittui viime viikonloppuna toiseksi yhdessä nettipokerin kiistatta arvostetuimmista ja noteeratuimmista turnauksista.

Patrik Antonius tuli toiseksi Full Tilt Pokerin huoneella pelatussa Heads-Up Pot Limit Omahan Championship-turnauksessa, jonka osallistumismaksu oli 25 000 dollaria.

Varhain maanantain 8.9. puolella päättyneessä turnauksessa Antonius kuittasi kakkossijastaan 320 000 dollaria. Voittaja, ruotsalainen nimimerkki slaktarn, sai urakastaan 560 000 dollaria.

Antonius kommentoi turnauksen päätyttyä tuoreeltaan menestystään Pokerisivuille yhden jälkeen yöllä Etelä-Afrikasta: ”Jokainen matsi oli työvoitto. Kaikki vetivät tiukkaa peliä ja nihkeästi, joten pelaaminen oli kissa ja hiiri -leikkiä. Mikään ei tullut helpolla tässä turnauksessa.”

Pokerisivut-lehden haastattelussa Antonius puhui paljon pelaamisen ja perhe-elämän yhteensovittamisesta. Etelä-Afrikassa oli myös haasteita tasapainottelussa: ”Olen täällä perheeni kanssa, joten olen herännyt joka aamu seitsemän aikaan. Pelasin turnausta niin väsyneenä, että lauantai-iltana kolmannelle kierrokselle lähdettäessä nukuin sohvalla, kun pelini oli jo alkanut. Olisin satavarmasti nukkunut pommiin, ellei yksi 17-vuotias saksalainen pelaajakundi olisi tullut herättämään minua aulan sohvalta ja hoputtamaan, että pelini on alkanut.”

Lauantaina alkaneeseen turnaukseen osallistui 64 pelaajaa. Heidän joukossaan oli monia tämän hetken kovia ammattipelureita, muun muassa Steve Sung, Tony G, Ben Grundy, Thomas Wahlroos, Erick Lindgren, Phil Ivey, Ilari Sahamies ja David Benyamine.

Tänään kauppoihin ilmestyvässä Pokerisivut-lehden 14-sivuisessa jutussa kerrotaan Antoniuksen perheen elokuisesta vierailusta Suomessa. Pokerisivut haastatteli silloin yksinoikeudella Antoniusta. Hän vieraili Suomessa elokuussa ensimmäistä kertaa kolmeen vuoteen.

132-sivuinen Pokerisivut ilmestyy vuonna 2008 kaksi kertaa ja 2009 kuusi kertaa. Pokerisivut-lehteä julkaisee Seven Deuce Conculting Oy ja toimittaa Acacom Media Oy.
Lisätiedot lehdestä: päätoimittaja Sanna Wikström, sanna.wikstrom@acacom.com, puh. + 358 50 372 8505.

Lehden kannen kuva ladattavissa: pokerisivut.com/lehti