Agoda.fi solmii kumppanuuden johtavan Etelä-afrikkalaisen Protea-ketjun kanssa

SINGAPORE (5. tammikuuta 2011) – Agoda.fi, Aasian globaali hotellivarauspalvelu ja osa Nasdaq-listattua Priceline.com:ia, julkaisee tänään kumppanuuden Protea-hotelliketjun kanssa. Protea on Etelä-Afrikan suurin hotelliketju, jolla 90 hotellia Etelä-Afrikassa, ja yli 120 Afrikan laajuisesti. Protealla on nyt mahdollisuus käyttää Agodan YCS-järjestelmää (Yield Control System), joka on patentoitu käyttöjärjestelmä, jonka kautta hotellit voivat dynaamisesti kontrolloida huoneinventaariota, hintoja, sisältöä ja tarjouksia.

Protea tulee tarjoamaan 20 hotellia Agodan kautta Etelä-Afrikan tärkeimmissä kohteissa. Protean hotellit vaihtelevat ylellisistä safarierämajoista Kruger-kansallispuistossa aina moderneihin boutique-hotelleihin Johannesburgin ja Kapkaupungin kosmopoliittisissa keskuksissa. Protea tukee myös aktiivisesti sosiaalista kehitystä ja ympäristöystävällisyyttä tavoilla, jotka pyrkivät suojelemaan ja edistämään paikallisia yhteisöjä.

Yli 25 vuoden matkailualan kokemuksella Protea on saavuttanut erinomaisen palvelun sekä mukavuuden tarjoajan maineen, joka palvelee monenlaisia asiakkaita 3-5 tähden haarukassa. Kapkaupungissa Fire & Ice Hotel on täydellinen paikka elämyksiä kaipaaville tyylikkäällä modernilla sisustuksellaan ja hyvällä sijainnilla kaupungin nähtävyyksiä ajatellen sekä monine seikkailu-urheilu mahdollisuuksineen, kuten hailuolasukeltaminen ja riippuliitäminen. Protea Hotel historiallisessa Stellenboschissa sen sijaan tarjoaa vierailleen seesteisen ja maisemallisen kokemuksen majesteettisten vuorten ja viinitarhojen ympäröimänä, jossa voi harrastaa ratsastusta, golfia ja viininmaistelua.

Protea Hospitality Groupin markkinoinnin ja liikevaihdon Myyntijohtaja Danny Bryer toivotti yhteistysopimuksen erittäin tervetulleeksi. ”Afrikka ja erityisesti Etelä-Afrikka tarjoavat korkeatasoisen matkailumaailman vapaa-ajan kokemuksille. Protea Hospitality Group on strategisesti loistavassa asemassa tarjotakseen korkeatasoista palvelua ja luksusmukavuuksia. Hotellimme Protean ja African Pride Hotels portfolioissa ovat kaikki omalaatuisia, mutta jakavat saman palvelutason ja kulttuurin, jolle ei Afrikan maanosasta löydy vertaa.”

Agodan presidentti Robert Rosenstein totesi, että “Etelä-Afrikka tarjoaa monia erinomaisia kohteita, joista voi löytää koskemattomia rantoja, viinitarhoja, villieläinsafareja ja eloisaa kulttuuria. Tämä kumppanuus Protean kanssa tulee tuottamaan Agodan asiakkaille lisää mahdollisuuksia nauttia näistä suosituista ja ainutlaatuisista matkailukokemuksista.“

Agoda.fi:n palkintopisteohjelma, monikieliset sivustot, välitön varausvahvistus ja kansainvälinen jäsenyyskanta tulee lisäämään Protea-ketjun brändinäkyvyyttä maailmanlaajuisesti. Agodan palvelut ovat nyt tarjolla 32:lla eri kielellä, joka tekee sivustojen käytöstä helppoa ja mukavaa.

Lisätietoja kumppanuuksista Agodan kanssa saa ottamalla yhteyttä PR@Agoda.com.