Agoda tarjoaa viime hetken hintoja Phuketin Vegetaarifestivaaleille

SINGAPORE (6. lokakuuta, 2010) – Agoda.fi, Aasian globaali hotellivarauspalvelu ja osa Nasdaq-listattua Priceline.com:ia, on varmistanut joitakin maukkaita viime hetken hintoja Phuketin Kasvisruokafestivaaleille.

Phuketin Vegetaarifestivaali on saanut alkunsa 'Nine Emperor Gods'-festivaalista ja tapahtumaan kuuluu joitakin yllättävän kammottavia rituaaleja, mutta siitä on tullut sittemmin yksi Thaimaan kuvatuimmista tapahtumista. Festivaali järjestetään vuoden yhdeksäntenä lunaariskuukautena kiinalaisen kalenterin mukaan, joka on tänä vuonna 8.-16. lokakuuta. Kiinnostavin puoli tässä thaimaalais-kiinalaisessa festivaalissa ovat kulkueet, jotka kulkevat ma song:in pyhäköstä toiseen.

Mah song:it ovat uskovaisia, jotka suorittavat itsensä silpomista ollakseen yhteydessä keisarillisiin jumaliin. Näihin rituaaleihin kuuluu tulen päällä kävelemistä, veitsenterillä varustettujen tikapuiden kipuamista ja naaman- sekä käsien ihon lävistämistä. Ma song:it yleisesti lävistävät poskensa monilla metallipiikeillä, mutta myös sahanteriä, aseita, työkaluja ja erilaisia kotitarvikkeita käytetään. Vaikka lävistäminen vaikuttaa kammottavalta, mah song:it eivät tunne kipua transsitilassa ollessaan.

Phuketissa vierailevat voivat katsella kulkuetta sen liikkuessa temppelistä toiseen alkaen sunnuntaista 10. lokakuuta Sapam-pyhäköstä, vain muutaman kilometrin päässä Phuketin kaupungista saaren kaakkoisrannikolla. Festivaalin jokainen päivä pidetään eri pyhäkössä, joka tarjoaa katselijoille erinomaisen mahdollisuuden todistaa Thaimaan harvinaisempia tapahtumia ja nähdä joitakin maan kauneimpia Taolaisia pyhäkköjä. Festivaalin viimeinen yö tarjoaa suuren ja äänekkään ilotulituksen, jonka uskotaan karkottavan pois pahat henget.

Kuten voidaan olettaa, Vegetaarifestivaaleille osallistuvat joutuvat noudattamaan tarkkaa vegetaari-tai vegaani ruokavaliota, pidättyä juomasta ja kunnioittaa sääntöjä, jotka korostavat hengellistä puhtautta, hyvää hygieniaa ja meriitin tekemistä.

Matkailijat voivat helposti maistella thaimaalaista vegetaariruokaa, jota saa festivaalien aikana ostoskeskuksista ja katukauppiailta, jotka tekevät erikois- ahaan jeh (vegetaari)-ruokia ja merkkaavat ne punaisella sekä keltaisella tarralla. Joitakin suosittuja jeh-ruokia ovat gui chai (tahmeita riisipalloja kiinalaisella ruohosipulilla), goy see mee (japanilaisen Soban tapaista nuudelia) ja poh piah jeh (kasvis kevätkääryleitä).

Agoda on varmistanut erikoistarjouksia joihinkin Phuketin hotelleihin 2010 Phuketin Vegetaarifestivaalia varten. Vierailijat voivat nyt varmistaa edullisen huonehinnan kokeakseen yhden maailman unohtumattomimmista uskonnollisista festivaaleista ja nauttiakseen erinomaisista säästöistä samanaikaisesti.

Phuketin erikoistarjous hotellit

Lub Sbuy Guest House – 3 tähteä
Agodan erikoishinnat alkaen 9€ per yö. Voimassa 31. lokakuuta asti.

Phuket Center Apartment – 2 tähteä
Agodan erikoishinnat alkaen 13€ per yö. Voimassa 31. lokakuuta asti.

Rattana Mansion Hotel – 2 stars
Agodan erikoishinnat alkaen 14€ per yö. Voimassa 31. lokakuuta asti.

Rome Place – 2 tähteä
Agodan erikoishinnat alkaen 15€ per yö. Minimi kaksi yötä. Voimassa 17. lokakuuta.

Dara Hotel – 3 tähteä
Agodan erikoishinnat alkaen 20€ per yö. Minimi kolme yötä. Voimassa 16. lokakuuta asti.

Sino House – 3 tähteä
Agodan erikoishinnat alkaen 21€ per yö. Voimassa 16. lokakuuta asti.

Royal Paradise Hotel – 4 tähteä
Agodan erikoishinnat alkaen 31€ per yö. Voimassa 31. lokakuuta asti.

Millennium Resort – 5 tähteä
Agodan erikoishinnat alkaen 62€ per yö. Voimassa 31. lokakuuta asti.

Lisätietoja Phuketin Vegetaarifestivaaleista saat www.phuketvegetarian.com. Lisätietoja Agodasta saat ottamalla yhteyttä PR@agoda.com.

Agoda Company Pte Ltd (www.agoda.fi) on Aasian johtava online-hotellivarauspalvelu, joka on keskittynyt takaamaan ja tarjoamaan alimmat mahdolliset hotellihinnat. Agoda.com on osa Priceline.com:ia (Nasdaq:PCLN) ja sen verkostoon kuuluu yli 8000 hotellia Aasian ja Tyynenmeren alueella ja yli 130 000 maailmanlaajuisesti. Monikansallinen 350:sta ammattilaisesta koostuva henkilökunta, joka on sijoittunut ympäri Aasiaa, tarjoaa ensiluokkaista varauspalvelua, joka ainutlaatuisella tavalla yhdistää paikallisen tietotaidon ja yhteydet tarjotakseen nettisivujen parhaat hotellihinnat liikematkailijoille sekä lomamatkalaisille.

Lisäksi Agodan asiakkaat osallistuvat Agodan bonusohjelmaan, jolla voi säästää vielä lisää ja ansaita ilmaisia öitä. Toisin kuin bonusohjelmat, jotka rajoittavat matkailijan yhteen ketjuun, Agodan bonusohjelma mahdollistaa bonuspisteiden keräämisen tuhansista hotelleista ympäri maailmaa milloin tahansa. Pacific Asia Travel Association:in (PATA) jäsenenä Agodan tavoitteena on matkailun edistäminen tekemällä matkailusta edullisempaa ja helpompaa yhä useammille ihmisille.