AHLSTROM-MUNKSJÖ OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE 13.10.2017 klo 11.30

Ahlstrom-Munksjö julkaisee osavuosikatsauksen tammi-syyskuulta 2017 keskiviikkona 25.10.2017 noin klo 8.30. Katsaus lisäaineistoineen on saatavilla verkkosivuilla www.ahlstrom-munksjo.com/fi/sijoittajat julkaisemisen jälkeen.

Yhdistetty tiedotustilaisuus, puhelinkonferenssi ja suora verkkolähetys (webcast) järjestetään julkaisupäivänä 25.10.2017 klo 11.00 (10.00 CEST) Helsingissä ravintola Savoyssa (Eteläesplanadi 14, 7. kerros). Tuloksen esittelevät englanniksi toimitusjohtaja Jan Åström ja talousjohtaja Pia Aaltonen-Forsell.

Webcast-linkki ja puhelinkonferenssinumerot

Tiedotustilaisuutta voi seurata osoitteessa: http://qsb.webcast.fi/a/ahlstrommunksjo/ahlstrommunksjo_2017_1025_q3/

Suomessa +358 (0)9 7479 0404
Ruotsissa +46 (0)8 5065 3942
Iso-Britanniassa +44 (0) 330 336 9411
Yhdysvalloissa +1 719 325 4746

Osallistumiskoodi on 5895267

Osallistujia pyydetään soittamaan noin 5-10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua. Tilaisuuden tallennetta voi seurata Ahlstrom-Munksjön verkkosivuilla myöhemmin samana päivänä.

Juho Erkheikki, sijoittaja- ja mediasuhdepäällikkö, puh. 050 413 45 83, juho.erkheikki@ahlstrom-munksjo.com

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti
Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja maailmanlaajuisesti tarjoten innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. Tuotteisiimme kuuluvat koristepaperit, suodatinmateriaalit, irrokepohjapaperit, hiomapaperit, kuitukankaat, elektrotekniset paperit, lasikuitumateriaalit, elintarvikepakkaukset ja etiketit, teipit, terveydenhuollon kankaat sekä diagnostiikan sovellukset. Liikevaihtomme on noin 2,15 miljardia euroa vuodessa ja meitä on 6 000 henkeä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Yhtiö syntyi Ahlstrom Oyj:n ja Munksjö Oyj:n yhdistyttyä 1.4.2017. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.

Yrityksestä

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja, joka tarjoaa innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja asiakkailleen maailmanlaajuisesti. Tavoitteenamme on laajentaa kuitupohjaisten arkipäivän ratkaisujen käyttöä. Tarjontamme koostuu suodatinmateriaaleista, irrokepohjapapereista, elintarvike- ja juomateollisuuden käsittelymateriaaleista, laminaattipapereista, hiomatuotteiden ja teippien pohjapapereista, sähköteknisistä papereista, lasikuitumateriaaleista sekä terveydenhuollon kankaista ja diagnostiikkasovelluksista. Lisäksi tarjoamme laajan valikoiman muita erikoispapereita teollisuuden ja kuluttajien käyttöön. Liikevaihtomme on noin 3 miljardia euroa vuodessa ja meitä on noin 8 000 henkilöä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.