Hans Sohlström aloittaa Ahlstrom-Munksjön toimitusjohtajana 16.4.2018

AHLSTROM-MUNKSJÖ OYJ PÖRSSITIEDOTE 6.3.2018 klo 9.15

Ahlstrom-Munksjön uusi toimitusjohtaja Hans Sohlström aloittaa tehtävässään 16.4.2018. Hänen nimitys toimitusjohtajaksi julkaistiin 21.12.2017.

Sohlström on tällä hetkellä Ahlström Capital Oy:n toimitusjohtaja. Kuten aiemmin on kerrottu, Ahlstrom-Munksjön nykyinen toimistusjohtaja Jan Åström jää eläkkeelle.

Juho Erkheikki, sijoittajasuhdepäällikkö, puh. 050 413 45 83, juho.erkheikki@ahlstrom-munksjo.com

Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja maailmanlaajuisesti tarjoten innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. Tuotteisiimme kuuluvat koristepaperit, suodatinmateriaalit, irrokepohjapaperit, hiomapaperit, kuitukankaat, elektrotekniset paperit, lasikuitumateriaalit, elintarvikepakkaukset ja etiketit, teipit, terveydenhuollon kankaat sekä diagnostiikan sovellukset. Liikevaihtomme on noin 2,2 miljardia euroa vuodessa ja meitä on 6 000 henkeä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.