Munksjö julkaisee vuoden 2016 tilinpäätöstiedotteensa torstaina 16.2.2017

MUNKSJÖ OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 19 January 2017 klo. 8.00 CET

Munksjö Oyj:n vuoden 2016 tilinpäätöstiedote julkaistaan torstaina 16.2.2017 noin klo. 8.30 EET (7.30 CET). Taloudellinen katsaus lisäaineistoineen on saatavilla osoitteessa www.munksjo.com/sijoittajat julkaisemisen jälkeen.

Yhdistetty tiedotustilaisuus, puhelinkonferenssi ja suora internetlähetys (webcast) järjestetään julkaisupäivänä 16.2.2017 klo. 11.00 EET (10.00 CET) ravintola Savoyssa Helsingissä (osoitteessa Eteläesplanadi 14, 7. kerros). Taloudellisen katsauksen esittelee toimitusjohtaja Jan Åström. Tilaisuus on englanninkielinen.

Puhelinkonferenssia ja suoraa lähetystä tilaisuudesta voi seurata internetissä. Tilaisuuden tallennetta voi seurata samassa internetosoitteessa myöhemmin samana päivänä. Tiedotteen lopussa on linkki internetlähetykseen.

Internetlähetyksen ja puhelinkonferenssin tiedot

Puh. nro: +358 (0)9 7479 0404
Tilaisuuden tunnus: 7977721

Osallistujia pyydetään soittamaan puhelinkonferenssiin noin 5-10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua.

Linkki internetlähetykseen: http://qsb.webcast.fi/m/munksjo/munksjo_2017_0216_q4/#/webcast

Anna Selberg, SVP Communications, tel. +46 703 23 10 32, anna.selberg@munksjo.com

Laura Lindholm, Head of Investor Relations, tel. +46 72 703 63 36, laura.lindholm@munksjo.com

Made by Munksjö – Älykästä paperiteknologiaa
Munksjö on maailman johtavia kehittyneiden paperituotteiden valmistajia. Tuotteiden kehittämisessä hyödynnetään älykästä paperiteknologiaa. Munksjö tarjoaa ja kehittää asiakaskohtaista innovatiivista muotoilua ja toiminnallisuutta niin lattiapintoihin, keittiökalusteisiin ja huonekaluihin kuin irrokepapereihin, kuluttajaystävällisiin pakkauksiin ja energiansiirtoonkin. Muutos kohti kestävän kehityksen mukaista yhteiskuntaa on Munksjölle luonnollinen kasvutekijä, koska yrityksen tuotteilla voidaan korvata uusiutumattomia materiaaleja. Tästä syntyy "Made by Munksjö". Munksjön läsnäolo kaikkialla maailmassa ja vuorovaikutus asiakkaiden kanssa muodostavat kansainvälisen palveluorganisaation, jossa on noin 2 900 työntekijää ja 15 toimipaikkaa Ranskassa, Ruotsissa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa, Brasiliassa ja Kiinassa. Munksjön osake on listattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.munksjo.com.

Yrityksestä

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja, joka tarjoaa innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja asiakkailleen maailmanlaajuisesti. Tavoitteenamme on laajentaa kuitupohjaisten arkipäivän ratkaisujen käyttöä. Tarjontamme koostuu suodatinmateriaaleista, irrokepohjapapereista, elintarvike- ja juomateollisuuden käsittelymateriaaleista, laminaattipapereista, hiomatuotteiden ja teippien pohjapapereista, sähköteknisistä papereista, lasikuitumateriaaleista sekä terveydenhuollon kankaista ja diagnostiikkasovelluksista. Lisäksi tarjoamme laajan valikoiman muita erikoispapereita teollisuuden ja kuluttajien käyttöön. Liikevaihtomme on noin 3 miljardia euroa vuodessa ja meitä on noin 8 000 henkilöä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.