Munksjö nimittää Anna Selbergin viestintäjohtajaksi

MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE 9.9.2015 klo. 15:00 CEST

Munksjö nimittää Anna Selbergin viestintäjohtajaksi

Anna Selberg on nimitetty viestintäjohtajaksi (SVP Communications) ja johtoryhmän jäseneksi.

Anna Selberg (kauppatieteiden maisteri) on viime vuosina toiminut viestinnän konsulttina omassa yrityksessään ja työskennellyt johtavissa viestintätehtävissä sekä SCA:ssa että SEB:ssa. Hän johtaa Munksjön ulkoista ja sisäistä viestintää. Anna Selberg aloittaa tehtävässään 1. lokakuuta ja raportoi Munksjö Oyj:n toimitusjohtajalle Jan Åströmille.

”Toivotan Annan lämpimästi tervetulleeksi tiimiimme. Hänen vankka ja pitkä kokemuksensa viestinnästä eri tehtävissä ja yhtiöissä antaa hänelle hyvät edellytykset johtaa Munksjön ulkoisen ja sisäisen viestinnän kehitystä menestyksekkäästi", sanoo toimitusjohtaja Jan Åström.

Jan Åström, President and CEO, puh.

Made by Munksjö - Älykästä paperiteknologiaa

Munksjö on maailman johtavia kehittyneiden paperituotteiden valmistajia. Tuotteiden kehittämisessä hyödynnetään älykästä paperiteknologiaa. Munksjö tarjoaa ja kehittää asiakaskohtaista innovatiivista muotoilua ja toiminnallisuutta niin lattiapintoihin, keittiökalusteisiin ja huonekaluihin kuin irrokepapereihin, kuluttajaystävällisiin pakkauksiin ja energiansiirtoonkin. Muutos kohti kestävän kehityksen mukaista yhteiskuntaa on Munksjölle luonnollinen kasvutekijä, koska yrityksen tuotteilla voidaan korvata uusiutumattomia materiaaleja. Tästä syntyy "Made by Munksjö". Munksjön läsnäolo kaikkialla maailmassa ja vuorovaikutus asiakkaiden kanssa muodostavat kansainvälisen palveluorganisaation, jossa on noin 2 900 työntekijää ja 15 toimipaikkaa Ranskassa, Ruotsissa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa, Brasiliassa ja Kiinassa. Munksjön osake on listattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.munksjo.com .

Yrityksestä

Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja maailmanlaajuisesti tarjoten innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisua. Tuotteisiimme kuuluvat koristeparit, suodatinmateriaalit, irrokepohjapaperit, hiomapaperit, kuitukankaat, elektrotekniset paperit, lasikuitumateriaalit, elintarvikepakkaukset ja etiketit, teipit, terveydenhuollon kankaat sekä diagnostiikan sovellukset. Liikevaihtomme on noin 2,15 miljardia euroa vuodessa ja meitä on 6 200 henkeä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Yhtiö syntyi Ahlstrom Oyj:n and Munksjö Oyj:n yhdistyttyä 1.4.2017. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.