Munksjö nimittää Åsa Jacksonin henkilöstöjohtajaksi

MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE 22.7.2015 klo. 11:00 CEST

Munksjö nimittää Åsa Jacksonin henkilöstöjohtajaksi

Åsa Jackson on nimitetty henkilöstöjohtajaksi (SVP Human Resources) sekä Munksjön johtoryhmän jäseneksi.

Åsa Jackson (KTM) työskentelee tällä hetkellä ABB Sweden:llä tehtävässä Country HR Manager ja on myös Country Management Team:in jäsen. Hän on aiemmin toiminut erilaisissa henkilöstöhallinnon johtotehtävissä ABB:llä sekä Ruotsissa että ulkomailla.

Åsa Jackson aloittaa uudessa tehtävässään 31. lokakuuta 2015 ja raportoi Munksjö Oyj:n toimitusjohtaja Jan Åströmille.

”Toivotan Åsan lämpimästi tervetulleeksi tiimiimme. Hänen vahva taustansa tulee olemaan keskeisessä asemassa Munksjön tulevan kehityksen ja kasvun kannalta tärkeässä strategisessa henkilöstöjohtamisessa ja -hallinnossa”, sanoo toimitusjohtaja Jan Åström.

Jan Åström, President and CEO, puh. +46 10 250 1001

Made by Munksjö – Älykästä paperiteknologiaa

Munksjö on maailman johtavia kehittyneiden paperituotteiden valmistajia. Tuotteiden kehittämisessä hyödynnetään älykästä paperiteknologiaa. Munksjö tarjoaa ja kehittää asiakaskohtaista innovatiivista muotoilua ja toiminnallisuutta niin lattiapintoihin, keittiökalusteisiin ja huonekaluihin kuin irrokepapereihin, kuluttajaystävällisiin pakkauksiin ja energiansiirtoonkin. Muutos kohti kestävän kehityksen mukaista yhteiskuntaa on Munksjölle luonnollinen kasvutekijä, koska yrityksen tuotteilla voidaan korvata uusiutumattomia materiaaleja. Tästä syntyy "Made by Munksjö". Munksjön läsnäolo kaikkialla maailmassa ja vuorovaikutus asiakkaiden kanssa muodostavat kansainvälisen palveluorganisaation, jossa on noin 2 900 työntekijää ja 15 toimipaikkaa Ranskassa, Ruotsissa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa, Brasiliassa ja Kiinassa. Munksjön osake on listattu NASDAQ Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.munksjo.com.