Munksjö Oyj - Muutos hiljaisessa jaksossa

MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 25.9.2013 klo. 18.00 CET

Munksjön hiljainen jakso alkaa 1.1.2014 lähtien 21 päivää ennen tulosjulkistusta. Hiljaisen jakson aikana Munksjö ei anna yhtiön taloudelliseen tilaan, markkinoihin tai tulevaisuudennäkymiin liittyviä kommentteja eikä tapaa analyytikoita, sijoittajia tai toimittajia. Tällä hetkellä Munksjön hiljainen jakso alkaa vuosineljänneksen päätyttyä ja loppuu tulosjulkistuspäivänä.

Jos jokin hiljaisen jakson aikainen tapahtuma vaatii välitöntä julkistamista, Munksjö julkistaa tiedon viipymättä tiedonantovelvollisuutta koskevien säännösten mukaisesti ja voi kommentoida kyseistä tapahtumaa.

Muutos ei vaikuta yhtiön suljetun ikkunan pituuteen. Munksjön suljettu ikkuna, jonka aikana yhtiön sisäpiiriläisten kaupankäynti yhtiön arvopapereilla ei ole sallittua, alkaa edelleen vuosineljänneksen päätyttyä ja päättyy tulosjulkistuksen jälkeisenä päivänä.

Åsa Fredriksson, SVP HR and Communications, puh. +46 10 250 1003

Lisätietoja suomeksi:
Laura Lindholm, Investor Relations Manager, puh. +46 10 250 1026

Yrityksestä

Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja maailmanlaajuisesti tarjoten innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. Tuotteisiimme kuuluvat koristepaperit, suodatinmateriaalit, irrokepohjapaperit, hiomapaperit, kuitukankaat, elektrotekniset paperit, lasikuitumateriaalit, elintarvikepakkaukset ja etiketit, teipit, terveydenhuollon kankaat sekä diagnostiikan sovellukset. Liikevaihtomme on noin 2,2 miljardia euroa vuodessa ja meitä on 6 000 henkeä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.