Munksjö Oyj - Muutos hiljaisessa jaksossa

MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 25.9.2013 klo. 18.00 CET

Munksjön hiljainen jakso alkaa 1.1.2014 lähtien 21 päivää ennen tulosjulkistusta. Hiljaisen jakson aikana Munksjö ei anna yhtiön taloudelliseen tilaan, markkinoihin tai tulevaisuudennäkymiin liittyviä kommentteja eikä tapaa analyytikoita, sijoittajia tai toimittajia. Tällä hetkellä Munksjön hiljainen jakso alkaa vuosineljänneksen päätyttyä ja loppuu tulosjulkistuspäivänä.

Jos jokin hiljaisen jakson aikainen tapahtuma vaatii välitöntä julkistamista, Munksjö julkistaa tiedon viipymättä tiedonantovelvollisuutta koskevien säännösten mukaisesti ja voi kommentoida kyseistä tapahtumaa.

Muutos ei vaikuta yhtiön suljetun ikkunan pituuteen. Munksjön suljettu ikkuna, jonka aikana yhtiön sisäpiiriläisten kaupankäynti yhtiön arvopapereilla ei ole sallittua, alkaa edelleen vuosineljänneksen päätyttyä ja päättyy tulosjulkistuksen jälkeisenä päivänä.

Åsa Fredriksson, SVP HR and Communications, puh. +46 10 250 1003

Lisätietoja suomeksi:
Laura Lindholm, Investor Relations Manager, puh. +46 10 250 1026

Yrityksestä

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja, joka tarjoaa innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja asiakkailleen maailmanlaajuisesti. Tavoitteenamme on laajentaa kuitupohjaisten arkipäivän ratkaisujen käyttöä. Tarjontamme koostuu suodatinmateriaaleista, irrokepohjapapereista, elintarvike- ja juomateollisuuden käsittelymateriaaleista, laminaattipapereista, hiomatuotteiden ja teippien pohjapapereista, sähköteknisistä papereista, lasikuitumateriaaleista sekä terveydenhuollon kankaista ja diagnostiikkasovelluksista. Lisäksi tarjoamme laajan valikoiman muita erikoispapereita teollisuuden ja kuluttajien käyttöön. Liikevaihtomme on noin 3 miljardia euroa vuodessa ja meitä on noin 8 000 henkilöä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.