Munksjö Oyj: Muutos Ahlstrom Oyj:n omistusosuudessa

MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE 12.5.2015 klo. 8.00 CEST

Munksjö Oyj: Muutos Ahlstrom Oyj:n omistusosuudessa

Munksjö Oyj on 11.5.2015 saanut arvopaperimarkkinalain 9. luvun 5 §:n mukaisena ilmoituksen Ahlstrom Oyj:ltä (y-tunnus 1670043-1).

Ilmoituksen mukaan Ahlstrom Oyj:n omistusosuus on 11.5.2015 alittanut 5 prosentin rajan. Ahlstrom Oyj:n suora omistus on laskenut 1 300 981 osakkeeseen, joka vastaa 2,55 prosentin osuutta Munksjön osakkeista ja äänistä.

Åsa Fredriksson, SVP HR and Communications, puh. +46 10 250 1003
Laura Lindholm, Investor Relations Manager, puh. +46 10 250 1026

Munksjö - Älykästä paperiteknologiaa

Munksjö on maailman johtavia kehittyneiden paperituotteiden valmistajia. Tuotteiden kehittämisessä hyödynnetään älykästä paperiteknologiaa. Munksjö tarjoaa ja kehittää asiakaskohtaista innovatiivista muotoilua ja toiminnallisuutta niin lattiapintoihin, keittiökalusteisiin ja huonekaluihin kuin irrokepapereihin, kuluttajaystävällisiin pakkauksiin ja energiansiirtoonkin. Muutos kohti kestävän kehityksen mukaista yhteiskuntaa on Munksjölle luonnollinen kasvutekijä, koska yrityksen tuotteilla voidaan korvata uusiutumattomia materiaaleja. Tästä syntyy "Made by Munksjö". Munksjön läsnäolo kaikkialla maailmassa ja vuorovaikutus asiakkaiden kanssa muodostavat kansainvälisen palveluorganisaation, jossa on noin 2 900 työntekijää ja 15 toimipaikkaa Ranskassa, Ruotsissa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa, Brasiliassa ja Kiinassa. Munksjön osake on listattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.munksjo.com.