Munksjö Oyj:n vuosikertomus 2013 julkaistu

MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE 12.3.2014 klo. 17.45 CET

Munksjö Oyj:n vuosikertomus 2013 julkaistu

Munksjö Oyj on tänään julkaissut vuoden 2013 vuosikertomuksensa pdf-muodossa ruotsiksi, suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Vuosikertomus on saatavilla osoitteessa www.munksjo.com ja tämän tiedotteen liitteenä.

Vuosikertomus sisältää vuoden 2013 tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys tulevat myös olemaan saatavilla erillisinä asiakirjoina osoitteessa www.munksjo.com.

Åsa Fredriksson, SVP HR and Communications, puh. +46 10 250 1003
Laura Lindholm, Investor Relations Manager, puh. +46 10 250 1026

Munksjö - Materiaaleja innovatiiviseen tuotesuunnitteluun
Munksjö-konserni on kansainvälinen erikoispaperiyhtiö joka tarjoaa asiakkailleen ainutlaatuisen tuotevalikoiman erilaisiin teollisuussovelluksiin ja kuluttajalähtöisiin tuotteisiin. Vuonna 1862 perustettu yhtiö on yksi maailman johtavia korkealaatuisten papereiden valmistajia monella houkuttelevalla markkinasegmentillä, kuten koristepapereissa, irrokepohjapapereissa, elektroteknisissä papereissa, tarraetikettipapereissa sekä terästeollisuuden välipapereissa. Munksjön globaalin läsnäolon ja asiakkaidemme toimintaan integroitumisen ansiosta yritys muodostaa maailmanlaajuisen palveluyrityksen, jolla on noin 3 000 työntekijää. Tuotantolaitoksemme sijaitsevat Ranskassa, Ruotsissa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa ja Kiinassa. Munksjö on listattu NASDAQ OMX Helsingissä. Lue lisää osoitteessa www.munksjo.com.