Aktia tarjoaa kumppaneilleen uusia yhteistyömuotoja

7.3.2017 klo 11.00

Aktia Rahoitus Oy tarjoaa kumppaneilleen uusia yhteistyömuotoja ja yksilöityjä korttituotteita. Maaliskuusta alkaen yhteistyökumppaneiden on mahdollista tarjota asiakkailleen MasterCard-luottokortteja omalla tavaramerkillään.

Elite Varainhoito tarjoaa asiakkailleen Aktian tuottamia MasterCard World Elite -luottokortteja 7.3. alkaen. Samalla Elite Varainhoidon asiakkaat saavat käyttöönsä mobiililompakko Aktia Walletin palvelut, ja he voivat jatkossa hallinnoida korttiaan Aktia Walletissa.

Aktia Rahoitus mahdollistaa teknisen ratkaisunsa myötä uusien kumppanuksien liittämisen olemassa olevaan infrastruktuuriin ilman erillistä isoa projektia ja raskasta ylläpitoa. Maksamisen tuotteiden ja palveluiden osalta tuotekehitys on murroksessa. Tulemme jatkossa näkemään enemmän yhteistyötä ja uusia kumppanuusmalleja.

Aktia rakentaa aktiivisesti kumppanuuksia, ja yhteistyö Elite Varainhoidon kanssa on luonteva askel kumppanuusohjelmassa. Esimerkiksi R-kioskin kanssa yhteistyö alkoi 2015, kun Aktia MasterCard Prepaid ‑kortit ja laskujen maksupalvelu tulivat R-kioskin valikoimiin. Muita yhteistyömahdollisuuksia kartoitetaan laajasti.

- Yhteistyöverkoston laajentaminen on olennainen osa Aktian kasvustrategiaa. Oikeiden kumppanien avulla voidaan tehokkaasti jakaa resursseja, vahvistaa asiakassuhteita ja laajentaa tuotevalikoimaa puolin ja toisin, kertoo Aktian strategisista kumppanuuksista vastaava johtaja Marc Hinnenberg.

MasterCard World Elite -kortti on Aktian kautta haettuna maksuton ensimmäisen käyttövuoden ajan. Se on yhteensopiva Aktia Wallet -sovelluksen kanssa, ja mahdollistaa siten Elite Varainhoidon asiakkaille helpon siirtymisen mobiilimaksamiseen.

Marc Hinnenberg, johtaja - strategiset kumppanuudet, Aktia Pankki Oyj, puh. 040 515 7710
Daniel Pasternack, toimitusjohtaja, Elite Varainhoito Oyj, puh. 050 569 3416
Christoffer Rosqvist, toimitusjohtaja, Aktia Rahoitus Oy, puh. 050 577 0858

Lisätietoja MasterCard World Elite -kortista löytyy Aktian kampanjasivustolta https://www.aktia.fi/fi/worldelite