Aktian ja Wrappin yhteistyö tuo Aktian korttiasiakkaille etuja ja tarjouksia

2.3.2017 klo 11.45

Startup-tapahtuma Slushin yhteydessä julkistetun Aktian ja Wrapin yhteistyön myötä lanseeraamme nyt Wrapp-etusovelluksen Aktian asiakkaille. Wrapp on maksukorttiin yhdistettävä etusovellus, joka digitalisoi kivijalkakauppaa ja tarjoaa käyttäjilleen yksilöityjä etuja. Maaliskuun alusta tarjouksia voi hyödyntää Aktian kaikilla maksukorteilla, ja palvelu integroidaan myös osaksi Aktia Wallet -sovellusta.

- Wrapp tarjoaa korttiasiakkaillemme selkeitä etuja ja tarjouksia, joiden hyödyntäminen on helppoa. Erona moneen muuhun etupalveluun Wrapp pystyy asiakkaan ostohistorian perusteella räätälöimään juuri hänelle sopivia tarjouksia, kertoo Aktia Rahoitus Oy:n toimitusjohtaja Christoffer Rosqvist.

Käytännössä palvelu toimii siten, että käyttäjä saa Wrappissa mukana olevissa yrityksissä tekemistään ostoksista automaattisesti rahaa takaisin tililleen. Etu aktivoituu, kun asiakas on nähnyt sen Wrapp-sovelluksessa, minkä jälkeen se on yhteydessä sovellukseen liitettyihin kortteihin.

- Edun hyödyntämiseksi asiakkaan tarvitsee vain maksaa ostoksensa sovellukseen liitetyllä kortilla. Rahan palautus on selkeämpää kuin erillisen pistetilin kerryttäminen ja palautus siirtyy automaattisesti kortille, kun maksupääte tunnistaa etuasiakkaan tarjouksen aktivoinnin yhteydessä, kiteyttää Rosqvist.

Tarjoukset näkyvät Wrappin oman sovelluksen lisäksi Aktia Walletissa, jonka kautta asiakkaat pääsevät käsiksi eksklusiivisiin etuihin, jotka eivät näy muille.

- Wrappin integrointi Aktia Walletiin erottaa meidät selkeästi muista pankeista, jotka tarjoavat eri tyyppisiä maksusovelluksia, Rosqvist kertoo. Kehitämme sovellukseen kevään aikana uusia toiminnallisuuksia, jotka liittyvät mm. rahan siirtämiseen, mobiilimaksamiseen ja verkko-ostamiseen.

Toimitusjohtaja Christoffer Rosqvist, Aktia Rahoitus Oy, puh. 050 577 0858

Lähettäjä:
Viestintä- ja yhteiskuntavastuujohtaja Malin Pettersson, Aktia Pankki Oyj, puh. 010 247 6369