Carl Pettersson Aktian konserninjohdon jäseneksi

Muutokset hallitus/johto/tilintarkastus
18.6.2014 klo 15.00

Kauppatieteiden kandidaatti Carl Pettersson (34) on nimitetty kehitysjohtajaksi ja Aktia Pankki Oyj:n konserninjohdon jäseneksi vastuualueinaan puhelin- ja verkkokanava, liiketoiminnan kehittäminen sekä yhteistyökumppanit.

Pettersson on työskennellyt Aktiassa vuodesta 2008, viimeksi puhelin- ja verkkokanavasta vastuullisena johtajana. Hän on aiemmin toiminut mm. Aktian Itä-Uudenmaan aluejohtajana ja konttorinjohtajana Raaseporin Osuuspankissa.

Varatoimitusjohtaja Taru Narvanmaa on nimitetty toimitusjohtajan varamieheksi.

Nimitykset astuvat voimaan 1.9.2014.

Aktian konserninjohtoon kuuluvat 1.9.2014 alkaen toimitusjohtaja Jussi Laitinen, varatoimitusjohtaja Taru Narvanmaa, kehitysjohtaja Carl Pettersson, CFO Fredrik Westerholm ja johtaja Magnus Weurlander. Varatoimitusjohtaja Jarl Sved kuuluu konserninjohtoon eläkkeelle siirtymiseensä saakka 31.12.2014. Myös tehtävässään 9.9.2014 aloittava CRO Juha Hammarén kuuluu konserninjohtoon.

Jussi Laitinen

Mahdolliset haastattelukyselyt pyydetään esittämään viestintäpäällikkö Malin Petterssonille, puh. 010 247 6369, 040 589 7941.

NASDAQ OMX Helsinki Oy
Tiedotusvälineet