Aller Media ja Helsingin IFK allekirjoittivat pääsponsorisopimuksen

Aller Media ja Helsingin IFK ovat allekirjoittaneet laajan yhteistyösopimuksen, jonka myötä 7 päivää -brändi näkyy vahvasti HIFK:n otteluissa.

Suomen suurin viikkolehti Seiska näkyy sponsorointisopimuksen myötä jatkossa muun muassa HIFK:n peliasujen lahkeissa, HIFK:n lehdistöseinässä sekä seuran verkkosivuilla. Seiskaa kustantavan Allerin ja HIFK:n välinen sponsorointisopimus kattaa ainakin SM-liigakauden 2011-2012.

”Seiska ja HIFK ovat molemmat rohkeita lajiensa mestareita. Brändit sopivat hienosti yhteen. Ensi kaudella HIFK:ssa pelaa myös maailmanmestari Mikael Granlund, joka on tällä hetkellä seuratuin ja kiinnostavin suomalaiskiekkoilija”, Allerin toimitusjohtaja Pauli Aalto-Setälä sanoo.

”Aller on laadukas pohjoismainen kustantaja, jonka tunnetut aikakauslehdet tavoittavat yli miljoona suomalaista. Yhteistyö tekee meistä tehokkaan duon tulevaisuuden mediakentällä”, HIFK:n toimitusjohtaja Jukka Valtanen sanoo.

Pauli Aalto-Setälä, toimitusjohtaja, Aller Media Oy, puh. 09 8621 7000.
Jukka Valtanen, toimitusjohtaja, Helsingin IFK Oy, puh. 050 1979.

Aller Media Oy on osa Pohjoismaiden suurinta aikakauslehtikustantajaa Aller-konsernia. Kustannusnimikkeitä on lähes 100 kappaletta ja lehtien yhteenlaskettu levikki Pohjoismaissa on yli viisi miljoonaa. Allerin tunnetuimmat brändit Suomessa ovat 7 päivää, ELLE, Koti ja keittiö, Miss Mix, Fit, Katso, www.telvis.fi, Suomi24 ja All Over Press. Aller Media Oy työllistää Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä 290 henkilöä.

Aller Media Oy on innovatiivinen, moderni media- ja markkinointitalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sisältömarkkinointi ja dataliiketoiminta. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Allerilla on vahva markkina-asema. Sen tunnetuimmat brändit ovat Suomi24, Seiska, Katso, Idealista, Baana ja All Over Press. Allerin kasvaviin markkinointipalveluihin kuuluu journalistinen sisältömarkkinointiyksikkö Aller Ideas, markkinointitoimisto Dingle Oy ja datasta johdettua asiakasymmärrystä tuottava Data Refinery Oy. Aller Median Suomen konserni työllistää noin 230 henkilöä. www.aller.fi