Dingle uudistaa organisaatiotaan ja panostaa strategiseen kyvykkyyteen

Strategiatoimisto CEO Helsingistä tulee osa Dingleä.

Käynnissä olleet yt-neuvottelut Dinglellä ovat päättyneet, ja vähennettävien työtehtävien määrä on neljä. Alun perin yt-neuvotteluissa vähennyksen arvioitiin kohdistuvan enimmillään yhdeksään työtehtävään

Uudistunut Dingle painottaa vahvaa strategista suunnittelua, sisältökonsepteja, markkinointiteknologiaa ja kanavaosaamista. ”Dingle on perinteisesti ollut yrityksille vahva kumppani reaktiivisessa ja nopeassa markkinointiviestinnässä. Strategisemman ja pitkäkestoisemman tekemisen merkitys kuitenkin kasvaa, ja myös me uudistumme ja vahvistamme strategista kyvykkyyttämme. Tässä saamme vahvistukseksi CEO Helsingin, jolla on vahvaa näyttöä brändien eteenpäin viemisestä”, Dinglen toimitusjohtaja Tomi Hilvo kommentoi.

Dinglen organisaatiorakenne uudistuu. Dingle perustaa kaksi uutta yksikköä: Strategia ja konseptit -yksikön sekä Markkinointiautomaatio- ja teknologiaosaaminen -yksikön. Strategia ja konseptit -yksikköä johtaa aiemmin Dinglen Head of Planninginä toiminut Hanna Lassi. Tiimissä toimii myös Business Analysis Director Kari Tervonen, joka siirtyy CEO Helsingistä. Markkinointiautomaatio- ja teknologiaosaaminen -yksikön vetäjäksi on nimitetty CEO Helsingistä siirtyvä Ilmari Piela.

CEO Helsingin toimitusjohtajana toiminut Ville Toriseva ryhtyy johtamaan Dinglen palvelutarjoomaa Head of Offering -tittelillä.

Lisäksi Dingle nimittää lähiaikoina Head of Content Designin.

Dingle ja CEO Helsinki ovat molemmat Aller Median tytäryhtiöitä. Vuonna 2009 perustetulla Dinglellä on noin 60 työntekijää.

Tea Teinilä, Communications Manager, Aller Media, tea.teinila@aller.com, 040 5460 522

Dingle on markkinointiviestinnän asiantuntijayritys ja osa Aller Median markkinointipalveluita. Dinglen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun konsultointipalvelut parantavat yritysten mahdollisuuksia hyödyntää digitalisaatiota liiketoiminnassaan. Dinglen ydinosaamisaluetta ovat sisältömarkkinointi, tulospohjainen digitaalinen markkinointiviestintä ja asiakasymmärrys. Dingle perustettiin vuonna 2009, ja Aller Media Oy osti yrityksen koko osakekannan vuonna 2014. Toimintansa aikana yritys on ollut suunnittelemassa ja toteuttamassa yli sadan suomalaisbrändin markkinointia. Dinglessä työskentelee noin 60 sosiaalisen median asiantuntijaa. www.dingle.fi