FIT Karppaaja -lehti on opas kevyempään oloon

Report this content

Vähähiilihydraattiseen ruokavalioon eli karppaukseen keskittyvä FIT Karppaaja -lehti ilmestyy 4.1.2012.

FIT-lehden brändilaajennus FIT Karppaaja on sekä miehille että naisille suunnattu lehti karppauksen maailmaan. Lehdessä on kattava karppauksen aloitusopas, mutta myös kokeneemmat karppaajat löytävät taatusti ruokavalioonsa uusia ideoita.

Lehdessä on 40 herkullista vähähiilihydraattista reseptiä, joiden avulla painonhallinta on helppoa ja mukavaa. Fit Karppaajassa on mukana myös mielenkiintoisia haastatteluja julkkiksista, jotka kertovat omista karppauskokemuksistaan. Alan asiantuntijat neuvovat, miten voi välttää karppaamisen sudenkuopat ja pitää ruokavaliomuutoksen pysyvänä.

”Karppauksen suosio on ollut valtava ja yllättänyt kaikki. Olemme tehneet lehden, josta saa kattavasti asiallista tietoa. Lehtemme on positiivinen ja kannustaa lukijaa löytämään hyvän olon”, FIT-lehden päätoimittaja Taru Marjamaa sanoo.

Taru Marjamaa, päätoimittaja, FIT-lehti, Aller Media Oy, puh. 040 584 0011.
www.fit.fi

Aller Media Oy on innovatiivinen ja moderni mediatalo, joka on tunnettu menestyneistä tuotteistaan. Aller Median visiona on olla Suomen sosiaalisin mediayhteisö, jossa uskotaan vapaaseen sanaan ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihteen ja life stylen lisäksi digitaaliset mediakonseptit. Vision ja uudistuskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema ja tunnetut tuotemerkit: 7 päivää, ELLE, Koti ja keittiö, Miss Mix, Fit, Katso, www.telvis.fi, Suomi24 ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä 290 henkilöä.