Kesäheila kainaloon internetin treffipalvelusta

Elämänkumppanin etsiminen internetin kautta on yleistynyt voimakkaasti viime vuosina. Monet ovat liikkeellä netin treffipalstoilla kesälläkin tositarkoituksella.

Vaikka tavallisesti kesän tulo näkyy hiljentymisenä internet-palveluiden käytössä, Suomi24 Treffien kohdalla tilanne on toinen. Suomi24:ssä nettitreffailu on suosittua ympäri vuoden, mutta uusia treffiprofiileja luodaan entistä enemmän kesäaikaan. Juhannus näkyy Treffeissä erityisen merkittävänä piikkinä.

Nettitreffailu ei ole palvelun käyttäjille vain pelkkää huvia ja hauskanpitoa. Monet treffailijat ovat liikkeellä tosissaan ja haluavat löytää elämänsä rakkauden. Lukuisat parit ovat vuosien saatossa löytäneetkin toisensa Suomi24 Treffien avulla. Tapasimme Suomi24:ssä -keskustelupalsta ja treffien Tositarinat-osio kokoavat yhteen tosielämän rakkaustarinoita ja käyttäjien kertomuksia siitä, miten he löysivät elämänkumppaninsa Suomi24:n avulla.

”On hienoa lukea treffailijoiden tositarinoita, joissa kesäheilat ovat löytäneet toisensa Suomi24 Treffeissä ja ovat nyt naimisissa. Monilla on myös jo ”Suomi24”-lapsiakin”, Suomi24:n johtaja Jarno Alastalo sanoo.

Helsingin Sanomien testissä Suomen parhaaksi valittu treffipalvelu, Suomi24 Treffit, tarjoaa jokaiselle treffailijalle jotakin. Treffipalvelussa on 100 000 aktiivista käyttäjää, jotka etsivät uusia tuttavuuksia, hauskaa treffiseuraa sekä sitä oikeaa.

Jarno Alastalo, johtaja, Suomi24, Aller Media Oy, puh. 0400 727 373.
Lähde: Helsingin Sanomat 13.9.2010.

Suomi24 on Aller Media Oy:n omistama, Suomen suurin verkkoyhteisö, jossa TNS Metrixin mukaan vierailee viikoittain yli 1,3 miljoonaa käyttäjää. Verkkoyhteisön 2400 keskustelupalstalle on kirjoitettu jo yli 52 miljoonaa viestiä. Suomi24:n muita palveluita ovat Suomen suosituin treffipalvelu, markkinapaikka Tori sekä neljännesmiljoonan suomalaisen käyttämä sähköpostipalvelu

Aller Media Oy on innovatiivinen, moderni media-ja markkinointitalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sisältömarkkinointi ja dataliiketoiminta. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Allerin tuore data-startup Data Refinery tarjoaa yhdistelmän rikastettuja kohderyhmiä ja ennennäkemättömän syvää ihmisymmärrystä liiketoiminnan tarpeisiin yhdistämällä kansallisesti merkittävää offline- ja online-dataa. Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Suomi24, Dingle, Seiska, ELLE, Koti ja keittiö, Katso, Oma Aika, Idealista, Baana ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa noin 250 henkilöä. www.aller.fi