Mediasisältöjen monitoimimies Jan Zapasnik johtamaan Dinglen sisältöjä

Aiemmin CEO Helsingin Senior Creativenä toiminut Jan Zapasnik on nimitetty markkinointiviestintätoimisto Dinglen Head of Content Designiksi johtamaan monimediasisältöjä tuottavaa tiimiä.

Zapasnikilla on laaja kokemus media-alalta ja sisältöjen tuotannosta. Hän on ollut perustamassa mediatalo Bassoa, minivideotuotantoyhtiö Snacksizea sekä toiminut muun muassa RadioMedian hallituksessa. Uudessa roolissaan Zapasnik johtaa Dinglen sisältötiimiä, joka tuottaa monipuolisia teksti-, kuva-, audio- ja videosisältöjä brändien markkinointiviestintään.

”Maailma on täynnä intohimotonta sisältöä, ja ihmisiä pommitetaan päivittäin latteuksilla. Dinglen vahvuus on tekemisen palo, joka välittyy asiakkaillemme ja luomiemme sisältöjen kautta heidän asiakkailleen”, Zapasnik kommentoi. ”Tänä päivänä brändit eivät voi ratsastaa menneisyyden menestyksillään eivätkä nojata etupainotteisesti vain tulevaisuuteen, vaan niiltä vaaditaan läsnäoloa tänään, tässä ja nyt. Dingle auttaa brändejä reagoimaan jatkuvasti muuttuvaan maailmaan”, Zapasnik jatkaa.

“Sisältömarkkinointi on astumassa uuteen vaiheeseen, sekä Dinglessä että laajemminkin. Jatkossa näemme paljon rikkaampia kerronnan muotoja, joissa liikkuva kuva, teksti, animaatiot ja muut elementit yhdistyvät tehokkaasti. Sisällön tulee aina tarjota arvoa käyttäjälleen, ja sen tulee vahvasti erottua ympäristössään. Pidempään kantavat narratiivit antavat brändeille mahdollisuuden syvällisempään suhteeseen kuluttajien kanssa. Janin tausta ja osaaminen ovat omiaan kehittämään Dinglen sisältöosaamista juuri tuohon suuntaan”, kommentoi Dinglen toimitusjohtaja Tomi Hilvo.

Dingle painottaa tarjoamassaan strategista suunnittelua, sisältökonsepteja, markkinointiteknologiaa ja kanavaosaamista.

CEO Helsingistä tuli osa Dingleä huhtikuussa. Dingle, ja aiemmin myös CEO Helsinki, ovat osa Aller Median markkinointipalveluita. Dinglen asiakkaisiin kuuluvat muun muassa St1, Vaasan ja Panda.

Lisätietoa:

Jan Zapasnik, Head Of Content Design

+358 44 241 3319jan.zapasnik@dingle.fi

Dingle on markkinoinnin asiantuntijayritys ja osa Aller-konsernia. Dinglen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun konsultointipalvelut parantavat yritysten mahdollisuuksia hyödyntää digitalisaatiota liiketoiminnassaan. Dinglen ydinosaamisaluetta ovat sisältömarkkinointi, tulospohjainen digitaalinen markkinointiviestintä ja asiakasymmärrys. Dingle perustettiin vuonna 2009, ja Aller Media Oy osti yrityksen koko osakekannan vuonna 2014. Toimintansa aikana yritys on ollut suunnittelemassa ja toteuttamassa yli sadan suomalaisbrändin markkinointia. Dinglessä työskentelee noin 60 sosiaalisen median asiantuntijaa. www.dingle.fi

Aller Media Oy on innovatiivinen, moderni media- ja markkinointitalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sisältömarkkinointi ja dataliiketoiminta. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Allerilla on vahva markkina-asema. Sen tunnetuimmat brändit ovat Suomi24, Seiska, Katso, Idealista, Baana ja All Over Press. Allerin kasvaviin markkinointipalveluihin kuuluu journalistinen sisältömarkkinointiyksikkö Aller Ideas, markkinointitoimisto Dingle Oy ja datasta johdettua asiakasymmärrystä tuottava Data Refinery Oy. Aller Median Suomen konserni työllistää noin 230 henkilöä. www.aller.fi