• Aller/

Oman Ajan Anna-Liisa Hämäläinen Koti ja keittiö -lehden päätoimittajaksi

Koti ja keittiö -lehden päätoimittajaksi on nimitetty Oma Aika -lehden päätoimittaja, YTM Anna-Liisa Hämäläinen. Nimityksen myötä Hämäläinen luotsaa kumpaakin lehteä lokakuun alusta lähtien.

Hämäläinen on tehnyt pitkän uran aikakauslehtien parissa ja on työskennellyt erilaisissa journalistisissa tehtävissä muun muassa Seurassa, Annassa, Kodin Kuvalehdessä ja Yhteishyvässä. Aller Mediaan Hämäläinen tuli vuonna 1996, kun Koti ja keittiö perustettiin. Koti ja keittiön päätoimittajana hän toimi 1997–2012. Vuonna 2013 hän siirtyi uuden Oma Aika -lehden päätoimittajaksi.

Koti ja keittiö -lehden nykyinen päätoimittaja Jutta Ylä-Mononen siirtyy uusiin haasteisiin suomalaisen designin pariin.

”Koti ja keittiöstä on 20 vuoden aikana tullut merkittävä lifestyle-aikakausbrändi. Sen kestävä, aidosti suomalainen linja puhuttelee vahvasti sisustuksen ja ruoan ystäviä. Koti ja keittiö yhdistää kauneuden ja käytännöllisyyden. Se inspiroi ja palvelee lukijaansa. On mielenkiintoista palata myös lifestyle-foorumille", Hämäläinen kertoo.

”Oma Aika ja Koti ja keittiö ovat molemmat minulle rakkaita. Olen ollut mukana suunnittelemassa ja kehittämässä kumpaakin konseptia. Niin Oma Aika kuin Koti ja keittiökin ovat lukijoiden arvostamia ja haluttuja brändejä.”

Lisätiedot: Eveliina Nera, Communications Manager, Aller Media oy, 0440203622

Aller Media Oy on innovatiivinen, moderni media-ja markkinointitalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sisältömarkkinointi ja dataliiketoiminta. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Allerin Rikastamo tarjoaa yhdistelmän rikastettuja kohderyhmiä ja ennennäkemättömän syvää ihmisymmärrystä liiketoiminnan tarpeisiin yhdistämällä kansallisesti merkittävää offline- ja online-dataa. Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Suomi24, Dingle, Seiska, ELLE, Koti ja keittiö, Fit, Katso, Oma Aika, Idealista ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa noin 250 henkilöä. www.aller.fi