Suomi24:n tileissä virhe, joka on korjattu

Muutamien kymmenien käyttäjätilien sähköpostitilit sekoittuivat keskiviikko-iltana Suomi24:n päivitystöiden yhteydessä. Inhimillisen virheen seurauksena jotkut käyttäjät ovat päässeet kirjautumaan vahingossa toisen käyttäjän tilille. Virhe on korjattu välittömästi sen ilmestyttyä. Suomi24 pahoittelee tapahtunutta. Suomi24 on ollut yhteydessä niihin käyttäjiin henkilökohtaisesti, joita asia koskee. Myös viranomaisille on ilmoitettu tapahtuneesta

”Olemme pahoillamme tapahtuneesta. Ymmärrämme käyttäjille syntyneen mielipahan ja olemme ilmoittaneet asiasta henkilökohtaisesti niille käyttäjille, joiden tiliä virhe on koskenut. Onneksi virhe havaittiin ja korjattiin välittömästi”, Digitaalisen liiketoimintayksikön johtaja Laura Avonius selventää.

Parantaaksemme käyttökokemusta, sallimme uudessa Suomi24:ssä käyttäjätunnuksessa myös isot kirjaimet ja ääkköset. Kirjautumisen yhteydessä järjestelmä kuitenkin poistaa ääkkösten pisteet ja muuntaa isot kirjaimet pieniksi. Muunnon yhteydessä siivottiin vahingossa myös välimerkkeinä käytetyt pisteet pois. Tästä syystä pieni osa käyttäjistä pääsi väliaikaisesti kirjautumaan toisen käyttäjän tilille. Virhe korjattiin välittömästi sen havaittuamme.

Eveliina Nera, Communications Manager, Aller Media oy, 0440203622

Aller Media Oy on innovatiivinen ja moderni mediatalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sosiaalinen liiketoiminta ja sen kehittäminen. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Aller tuottaa Suomen himotuimmat aikakausbrändit. Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Seiska, Katso, Oma Aika, ELLE, Olivia, Costume.fi, Koti ja keittiö, Divaani, Fit, TOPModel, Suomi24, Dingle ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa noin 300 henkilöä. www.aller.fi