Suomi24 Treffit uudisti ilmeensä ja paransi mobiilikäytettävyyttään

Suomen vanhin treffisivusto Suomi24 Treffit on uudistanut ilmeensä. Kasvojen kohotuksen myötä palvelun mobiilikäytettävyys paranee.

Uudistuksessa keskityttiin erityisesti käytettävyyttä parantaviin visuaalisiin elementteihin. Käyttäjien profiilikuvien merkitys kasvaa, kun profiilit näyttäytyvät jatkossa etusivulla isoina profiilikortteina. Lisäksi käyttäjien profiileihin lisättyjä kuvia voi selailla entistä kätevämmin.

Käyttäjän omat suosikkiprofiilit saavat uudistuksen myötä myös enemmän painoarvoa. Kirjautuneen käyttäjän etusivulle nostetaan treffailijan profiilissa vierailleet, omat suosikit ja ihannekumppanit. Myös parien välinen viestittely on entistä sujuvampaa ja onnistuu nyt kätevästi myös mobiilissa. Jatkossa etenkin Plus-käyttäjille tarjotaan palvelussa yhä enemmän mukavuuksia ja ominaisuuksia.

”Mobiilikäytön kasvun ja arkipäiväistymisen myötä myös treffipalvelut kulkevat käyttäjän kännykässä mukana paikasta ja ajasta riippumatta. Koska Suomi24 Treffit perustuu nimenomaan käyttäjien väliseen kommunikaatioon, halusimme notkistaa palvelun käytettävyyttä”, kertoo Suomi24 Treffien kuluttajaliiketoiminnasta vastaava Jenny Nybom.

Aller Median omistama Suomi24 Treffit on ollut toiminnassa jo yli 15 vuotta. Kuukaudessa Suomi 24 Treffien kautta yli 1500 paria löytää toisensa.

Suomi24 on Suomen suosituin sosiaalinen media ja vaikuttavin digitaalisen markkinoinnin alusta. Suomi24 on edistänyt suomalaisten demokraattista keskustelua ja sananvapautta jo vuodesta 1998. Palvelua käyttää jopa 80 prosenttia suomalaisista, ja se kerää 1,7 miljoonaa eri kävijää viikossa. Suomi 24 Treffit on toiminut vuodesta 1999. Aller Median omistama Suomi24 Treffit –sivusto on Suomen vanhin treffisivusto. Vuodesta 1999 toimineella palvelulla on noin 90 000 aktiivista käyttäjää kuukaudessa.

Lisätiedot: Eveliina Nera, Communications Manager, Aller Media oy, 0440203622

Aller Media Oy on innovatiivinen, moderni media-ja markkinointitalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sisältömarkkinointi, sosiaalinen liiketoiminta ja sen kehittäminen. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Aller Medialla on vahva markkina-asema. Aller tuottaa Suomen himotuimmat aikakausbrändit. Allerin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Suomi24, Dingle, Seiska, ELLE, Koti ja keittiö, Fit, Katso, Oma Aika, Olivialehti.fi, Costume.fi, Divaanblogit.fi ja All Over Press. Yritys työllistää Suomessa noin 250 henkilöä. www.aller.fi