Suomi24 uudistaa palvelun yhdessä käyttäjien kanssa

Suomen suurin sosiaalisen median alusta Suomi24 uudistetaan. Uudesta Suomi24:stä halutaan tehdä suomalaisten suosikkipalvelu sosiaalisessa mediassa, ja siksi uudistus tehdään yhdessä käyttäjien kanssa. Suomi24 matkustaa itsenäisyyspäivän alla kyselykierrokselle Kymenlaaksoon, Kanta-Hämeeseen ja Ouluun.

Suomi24:lla on 1,4 miljoonaa keskustelupalstojen, sähköpostin ja Treffien käyttäjää. Siihen joukkoon mahtuu mielipiteitä, ja niitä Suomi24 haluaa nyt kuulla ja kuunnella uudistaakseen palvelunsa käyttäjälähtöisesti.

”Yhteiskehittely eli ulkomaan kielellä user co-creation on ihme kyllä vasta tulossa Suomeen. Se vaatii paljon työtä, mutta uskomme sen maksavan vaivan parempana tuotteena. Teemme käyttäjätutkimusta ympäri Suomen: keräämme parannusehdotuksia ja kuuntelemme palautetta maakuntakierroksilla, haastattelemme eri käyttäjäryhmiä ja keräämme verkossa ehdotuksia Suomi24-ideapankkiin", kertoo Suomi24:n Laura Avonius.
”Meillä on ainutlaatuinen käyttäjäkunta ympäri Suomea ja uskomme, että käyttäjät tietävät parhaiten, miten Suomi24:ää tulee uudistaa ja mikä siinä käyttäjän näkökulmasta toimii ja mikä ei.”

Ensimmäiset käyttäjätutkimukset ja maakuntakierrokset toteutetaan 3.−5.12.
Myös verkossa voi tehdä kehitysehdotuksia ja antaa ideoita osoitteessa www.suomi24/uudistus
Sivu aukeaa perjantain 29.11. aikana.

Nyt on tilaisuus konkreettisesti vaikuttaa siihen, millainen Suomen suurin sosiaalisen median alusta on tulevaisuudessa.
Tervetuloa Suomi24:n kiertueelle tapaamaan Suomi24-tiimiä, tekemään ehdotuksia ja nauttimaan glögiä! Nopeimmille on luvassa lahjakassi, jossa on pieniä yllätyksiä.

Suomi24:n maakuntakiertue pysäköi seuraavissa paikoissa:

TIISTAINA 3.12.
Lahti klo 11-13.30 Rautatienkadun kävelykatuosuudella
Kotka klo 15.30-18.30 torilla

KESKIVIIKKONA 4.12.
Hämeenlinna klo 10 -12.30 torin lähettyvillä
Tampere klo 14- 18 Koskipuistossa, Hämeenkadun päässä Rosson lähellä

TORSTAINA 5.12.
Oulu klo 12-18 Rotuaarin aukiolla

Lisätietoa Suomi24-kiertueesta ja uudistuksesta: tuotepäällikkö Laura Avonius, Suomi24, laura.avonius@aller.fi puh. 044 769 0069.

Suomi24 on Aller Media Oy:n omistama, Suomen suurin verkkoyhteisö, jossa TNS Metrixin mukaan vierailee viikoittain yli 1,4 miljoonaa käyttäjää. Verkkoyhteisön yli 2 800 keskustelupalstalle on kirjoitettu jo yli 80 miljoonaa viestiä. Suomi24:n muita palveluita ovat Suomen suosituin treffipalvelu Suomi24 Treffit, sekä neljännesmiljoonan suomalaisen käyttämä sähköpostipalvelu.

Aller Media Oy on innovatiivinen, moderni media- ja markkinointitalo, joka on tunnettu vahvoista brändeistään. Uskomme vapaaseen sanaan, tiedon avoimuuteen ja vuorovaikutukseen. Aller Median ydinosaamista ovat viihde, lifestyle, digitaaliset mediakonseptit, sisältömarkkinointi ja dataliiketoiminta. Vision ja uudistumiskyvyn ansiosta Allerilla on vahva markkina-asema. Sen tunnetuimmat brändit ovat Suomi24, Seiska, Katso, Idealista, Baana ja All Over Press. Allerin kasvaviin markkinointipalveluihin kuuluu journalistinen sisältömarkkinointiyksikkö Aller Ideas, markkinointitoimisto Dingle Oy ja datasta johdettua asiakasymmärrystä tuottava Data Refinery Oy. Aller Median Suomen konserni työllistää noin 230 henkilöä. www.aller.fi