Gofinland kokoaa mökkilomailijan kaikki tarpeet saman sivuston alle

Alma Media Oyj            Lehdistötiedote             8.6.2015 klo 11.00

GOFINLAND KOKOAA MÖKKILOMAILIJAN KAIKKI TARPEET SAMAN SIVUSTON ALLE

Alma Mediapartners Oy on lanseerannut Gofinland-sivuston, joka tulee kokoamaan saman osoitteen alle kaikki elämykset ja palvelut, joita mökkilomailija tarvitsee. Gofinland on saanut alkunsa kuluttajien toiveiden ja tarpeiden pohjalta ja se tulee olemaan Suomessa uniikki palvelu, jonka tavoitteena on laajentua houkuttelemaan Suomeen myös ulkomaisia matkaajia.

Gofinlandin liiketoimintapäällikkö Paula Jokisalo kertoo, että matkailun toimialalta puuttuu tällä hetkellä palvelu, joka mahdollistaisi Suomessa mökkilomasta haaveilevalle kokonaisvaltaisen reissun suunnittelun.

- Mökkilomaa suunnittelevalle oleellista tietoa on majoituksen lisäksi esimerkiksi se, minkälaisia elämyksiä tai aktiviteetteja alueelta löytyy. Myös reitit ja vaikkapa lähiruokapisteet ovat matkailijoita kiinnostavaa tietoa. Tällä hetkellä tämä tieto on erittäin vaikeasti löydettävissä. Kaikki nämä tulisi saada yhteen paikkaan kuluttajan helposti löydettäväksi, ja Gofinland tulee tarjoamaan sen, Jokisalo kuvailee.

Gofinland tulee laajenemaan vaiheittain koko vuoden 2015 ajan. Tällä hetkellä sivuston avulla voi löytää vuokramökin. Jatkossa elämyksellisen sisällön lisäksi käyttäjien luoma sisältö tulee olemaan tärkeä osa palvelua. Nykyään muiden antamien suositusten ja arvioiden merkitys on erittäin suuri päätöksen teossa ja käyttäjien omat kuvat ja kokemukset ovat erinomaista sisältöä. Siksi nämä tullaan mahdollistamaan Gofinlandissa.

- Kehitysajatuksia on paljon, mutta tärkeintä on tarjota Suomessa tapahtuvaa mökkilomaa suunnittelevalle kattava ja simppeli palvelu. Palvelun nimi antaa mahdollisuuden tavoittaa myös ulkomaalaisia matkailijoita. Suomen matkailutoimialassa on paljon kasvun mahdollisuutta, ja kasvua helpottaa huomattavasti se, jos loman suunnittelu ja ostaminen on ulkomaisille matkailijoille vaivatonta, toteaa Jokisalo.

Tutustu Gofinland-palveluun osoitteessa www.gofinland.fi.

Lisätiedot:

Paula Jokisalo, liiketoimintapäällikkö, Gofinland/Alma Mediapartners Oy, puh.010 665 3424, paula.jokisalo@almamedia.fi

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tuotteet tarjoavat uutissisältöjen lisäksi hyötytietoa elämäntyylin, työuran sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Alma Median palvelutarjonta on laajentunut Suomesta Pohjoismaihin, Baltiaan ja Keski-Eurooppaan. Vuonna 2014 yhtiössä työskenteli keskimäärin 1 830 ammattilaista (ilman jakajia), joista noin neljännes toimi Suomen ulkopuolella. Alma Median vuoden 2014 liikevaihto oli noin 295 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.