Lakimiesliiton Kustannus- ja Lakimiesliiton Koulutus -tavaramerkit Talentumille

Suomen Lakimiesliitto ja Talentum ovat sopineet yhteistyön syventämisestä pitkäaikaisella sopimuksella. Tämän myötä perinteiset tavaramerkit Lakimiesliiton Koulutus ja Lakimiesliiton Kustannus siirtyvät Talentumin käyttöön 1.1.2015 alkaen.

Talentumin kirjankustannustoiminta pohjautuu vuonna 1958 perustettuun Lakimiesliiton Kustannukseen. Lakimiesliiton Koulutus on vastannut suomalaisten juristien täydennyskoulutuksesta yli neljänkymmenen vuoden ajan.

Tavaramerkit ovat olleet vuosina 2009 - 2014 Helsingin seudun Kauppakamarin käytössä.

"Uudet yhteistyömuodot Talentumin kanssa tarkoittavat, että Lakimiesliiton jäsenet saavat jatkossa yhä parempia palveluita ja etuja. Vaatimukset oman ammatillisen osaamisen jatkuvaan kehittämiseen kasvavat koko ajan, ja Lakimiesliitto haluaa olla vahvasti mukana suomalaisen juristikunnan ammattitaidon kehittämisessä" toteaa toiminnanjohtaja Jorma Tilander Lakimiesliitosta.

”Talentum tarjoaa parhaiden asiantuntijoiden sisällöt kirjoina, koulutuksina ja verkkopalveluina. Uusimpana palveluna avasimme Lakimiesliiton jäsenten käyttöön sähköisen matrikkelin vuoden alussa. Syventyvä yhteistyömme Lakimiesliiton kanssa vahvistaa asemaamme juridiikan palveluiden ja tuotteiden markkinajohtajana Suomessa. Olemme erittäin iloisia siitä, että liitto valitsi juuri meidät yhteistyökumppanikseen” sanoo Talentumin varatoimitusjohtaja Lasse Rosengren.

Lisätietoja antavat

Talentumin varatoimitusjohtaja Lasse Rosengren, puh. 040 342 4204

Suomen Lakimiesliiton toiminnanjohtaja Jorma Tilander, puh. 041 458 0030

Talentum auttaa ammattilaisia menestymään kustantamalla eri alojen ammattilaisille lehtiä, ammattikirjallisuutta ja verkkopalveluita sekä järjestämällä koulutusta ja ajankohtaisia tapahtumia. Talentum on Suomessa markkinajohtaja juridisen kirjallisuuden ja täydennyskoulutuksen tuottajana.

Talentumin palveluksessa työskentelee noin 760 henkilöä Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Baltiassa ja Venäjällä. Talentum Oyj:n vuoden 2013 liikevaihto oli 75,6 milj. euroa. Talentumin medioita ovat mm. Talouselämä, Arvopaperi, Fakta, Tekniikka&Talous, MPC, Tietoviikko, Tietokone, Markkinointi&Mainonta, Metallitekniikka, Tekniikan Historia, Mediuutiset, Uratie, Ny Teknik ja Affärsvärlden.

Yrityksestä

Alma Mediaan kuuluva Alma Talent julkaisee 19:ää ammatti- ja talouslehteä sekä kustantaa kirjoja. Lisäksi Alma Talent tarjoaa eri alojen ammattilaisille ja yrityksille osaamisen kehittämistä tukevia ja liiketoimintaa kasvattavia palveluja, kuten tapahtumia, koulutusta ja tietopalveluja. Alma Talentin kirjankustantamiseen liittyviä verkkopalveluita ovat Fokus, Verkkokirjahylly ja Suomen Laki. Tiedon tuottamisesta vastaavat aina oman alansa parhaat asiantuntijat.

Lainaukset

Jorma Tilander, Lakimiesliitto