Suomen paras bisneskirja – Äänestä suosikkiasi!

Suomen Ekonomien kirjallisuuspalkinto jaetaan nyt 11. kerran ja palkintosumma on huikeat 30 000 euroa. Tänä vuonna kilpailuun osallistui 24 teosta, joista esiraati on valinnut finaaliin kuusi ehdokasta.

Nyt sinulla on mahdollisuus kertoa oma mielipiteesi, mikä näistä finalistikirjoista on vuoden paras bisneskirja. Alma Talent Prolta finaalissa on mukana neljä teosta: Kirsi Pihan Rytmihäiriö – tartu mahdollisuuksiin tai kuole, Sari Torkkolan Lean asiantuntijatyön johtamisessa, Vesa Ilmarisen ja Kai Koskelan Digitalisaatio – yritysjohdon käsikirja sekä Frank Martelan ja Karoliina Jarenkon Draivi – voiko sisäistä motivaatiota johtaa?

Äänestäneiden kesken arvotaan viisi finalistikirjapakettia. Äänestä suosikkiasi 15.1.2017 mennessä täällä: https://www.ekonomit.fi/kirjallisuuspalkinto-yleisoaanestys.

Kauppalehti ja Talentum ovat nyt yhdessä Alma Talent. Monipuolinen mediaperhe, laaja-alainen tietopalvelu, tehokas liiketoiminnan ja osaamisen kehittäjä. Alma Talent Pro tuottaa asiantuntijatyötä tekeville palveluita ammatillisen osaamisen ja ammattitaidon kehittämiseen. Tiedon tuottamisesta vastaavat aina oman alansa parhaat asiantuntijat. Palvelemme erityisesti juridiikan, taloushallinnon, esimiestyön ja johtamisen ammattilaisia. Alma Talent Pron palveluita ovat muun muassa ammattikirjallisuus, Fokus, Verkkokirjahylly, Suomen Laki ja Lakimiesliiton koulutuksen seminaarit.