MAP SUOMI OY ON NYT ANTALIS OY

Yrityksen nimenmuutos on osa prosessia, jossa kaikkien Antalis-maiden yritysten nimet yhtenäistetään.

Vuoden 2007 lopussa Antalis-paperitukkuketju osti Map Merchant Groupin. Siinä yhteydessä Suomessa Antalis Oy sulautettiin Map Suomi Oy:hyn. Nyt tapahtuvan nimenmuutoksen myötä yhdistämisprosessi on saatettu loppuun.

Yrityksen toiminnassa ei tapahdu mitään muutoksia. Käytännössä vain nettisivujen ja sähköpostien osoitteet muuttuvat:

www.antalis.fi

etunimi.sukunimi@antalis.fi

Taustaa

Antalis Oy kuuluu Antalis-ryhmään, joka on johtava papereiden ja pakkausmateriaalien toimittaja Euroopassa. Antalis on maailman neljänneksi suurin paperitukkuri ja sen 6900 työntekijää palvelevat 51 maassa. Suomessa Antalis Oy:n toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Yrityksen palveluksessa on 76 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2009 oli 48,1 milj. euroa. Tuotevalikoimaan kuuluvat päällystetyt ja päällystämättömät painopaperit, designpaperit, kirjekuoret, tarramateriaalit, tulostuspaperit, suurkuvatulostusmateriaalit (VisCom) ja pakkausmateriaalit (Packaging).

Jukka Silventola, toimitusjohtaja, puh. (09) 348 300 tai 050 517 2660