Nimityksiä Map Suomi Oy:ssä

Heikki Veteläinen on nimitetty Map Suomen myyntijohtajaksi vastuualueenaan sekä graafiset että tulostuspaperit (Sales Director, Print & Office) koko Suomen alueella.

Esa Silvennoinen on nimitetty Map Suomen graafisten tuotteiden tuotekategoriapäälliköksi (Product Category Manager, Print).  Aikaisemmin hänen on toiminut Map Suomessa teknisenä palvelupäällikkönä.

Sami Eskelinen (Purchasing Manager, Nordic) on nimitetty Map Suomen tulostus- ja erikoispapereiden tuotekategoriapäälliköksi (Office, Specialities). Hän jatkaa samalla myös Map Suomen ostopäällikkön ja Map Nordicin Specialities-alueen ostopäällikkönä.

Tuomas Parviainen on nimitetty Map Suomen Controlleriksi. Aikaisemmin hän on toiminut Ikano Bank SE:n Suomen sivuliikkeessä Assistant Controllerina.