NIMITYS AMERPAPISSA

NIMITYS AMERPAPISSA Kimmo Turtiainen (48) on nimitetty Amerpap Oy:n myyntijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.1.2004 alkaen. Hänen vastuualueenaan on myyntitiimi pääkaupunkiseudulla. Turtiainen on toiminut viimeksi Frenckellin Kirjapaino Oy:n toimitusjohtajana. Ystävällisin terveisin AMERPAP OY Jukka Silventola toimitusjohtaja Pictures available at: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=33431 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/08/20040108BIT00680/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/08/20040108BIT00680/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/08/20040108BIT00680/bild.html Kuvia