• Anvia/

Vuokraelokuvan hinta määräytyy Makuuni-nettivuokraamossa nyt suosion mukaan

Report this content

Samalla laajenee myös leffavalikoima, kun suomalainen Watson tuo Makuuni-vuokraamoonsa ruotsalaisen Plejmon laajat elokuvasisällöt.

Tämä kevät on ollut erityinen Watsonin Makuuni-leffavuokraamon kannalta, sillä Watson Nordic Oy aloitti yhteistyön ruotsalaisen digitaalisen elokuvapalvelun Plejmon kanssa. Yhteistyön myötä Watsonin Makuuni-vuokraamon valikoima laajenee ja hinnoittelumalli koki jo täydellisen uudistumisen.

”Makuuni-vuokraamon uusi hinnoittelu joustaa ajan ja kysynnän mukana. Katsotuimpien elokuvien hinnat ovat korkeimmat. Kun katsojamäärä laskee, myös hinta laskee. Hinta tarkistetaan joka yö. Elokuvien vuokraamisen uusi malli soveltuu erinomaisesti Watsonille, sillä haluamme tehdä tv-viihteen katsomisesta entistä joustavampaa”, Watson Nordicin vt. toimitusjohtaja Jari Laiho kertoo.

Uutuuselokuvien hinta on hieman alle viisi euroa, mutta vanhempien elokuvien hinta voi laskea jopa 0,33 euroon. Jatkossa Watsonin Makuuni-vuokraamossa on tarjolla myös viikoittain vaihtuvia ilmaisia elokuvia. Vuokrausaika säilyy vastaisuudessakin 48 tunnissa.

Watsonin Makuuni-vuokraamo tulee kattamaan kesän aikana jopa 3000 elokuvan valikoiman. Mukana valikoimassa on niin uusia kuin vanhojakin elokuvia Suomesta ja ulkomailta. Muutoksen myötä suomalaisten elokuvien osuus Watsonin Makuunissa vahvistuu entisestään.

”Olemme iloisia, että voimme tarjota uusien ja vanhojen elokuvien valikoiman Watsonin asiakkaille. Nyt he voivat katsella myös suurten studioiden, kuten Paramountin, Universalin ja Disneyn tuotantoja. Uutuusleffat tulevat ensi-iltaan Watsonin Makuuniin vain muutama kuukausi elokuvateattereiden ensi-illan jälkeen”, sanoo Plejmon toimitusjohtaja Ulrika Viklund.

Watson on tv-palvelu, joka toimii kaikkien operaattoreiden verkossa ja kaikilla päätelaitteilla. Watsonin kautta voi katsoa ja tilata maksuttomia ja maksullisia tv-kanavia sekä Makuunin elokuvia. Watsonia voi käyttää tabletilla, älypuhelimella, tietokoneella ja televisiolla, jossa on Watson-boksi tai -sovellus. Watson-sovellus löytyy mm. LG:n, Samsungin ja Finluxin älytelevisioista sekä Sonyn ja Philipsin Android-televisioista. Watsonissa voit myös katsoa ja tallentaa tv-kanavia sekä tilata maksukanavia.

Lisätietoja
Watson Nordic Oy:n vt. toimitusjohtaja Jari Laiho, puh. 040 833 6480, jari.laiho@watson.fi
Plejmon toimitusjohtaja Ulrika Viklund, puh. +46 70 9784628, ulrika@magine.com

Watson Nordic Oy on Anvia-konserniin kuuluva, tv-palveluita tuottava ja kehittävä yhtiö. Watson haluaa tarjota asiakkaiden arkeen iloa ja elämyksiä tv- ja viihdepalveluilla, joissa painottuu helppokäyttöisyys ja monipuolisuus. Kaikkea Watsonin sisältöä voi katsoa tietokoneelta, tabletista, älypuhelimesta sekä televisiosta, jossa on Watson-sovellus, -tv-tikku tai -boksi. Watson toimii koko Suomessa kaikkien operaattoreiden liittymillä. www.watson.fi

Anvia on suomalainen tieto- ja viestintäteknologian asiantuntija ja Suomen neljänneksi suurin tietoliikenneoperaattori. Anvia tarjoaa nykyaikaiset ja korkealaatuiset ratkaisut yritysten ja kuluttajien viestintään, tietohallintoon ja turvallisuuteen sekä viihtymiseen. Anvia-konsernin liikevaihto vuonna 2015 oli 131 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä on noin 750. www.anvia.fi

Plejmo on digitaalinen elokuvapalvelu, joka tarjoaa laajan ja monipuolisen valikoiman elokuvia eri tyylilajeista ja aikakausilta, uutuuksista klassikoihin. Tämän mahdollistavat Plejmon kattavat sisältösopimukset keskeisten studioiden kanssa. Ruotsalainen Plejmo on ollut digitaalisten vuokraelokuvien pioneereja, joka toimii tällä hetkellä Suomen ja Ruotsin lisäksi Norjassa ja Tanskassa.

Avainsanat: