Apetit Oyj:n taloudellinen tiedottaminen 2019

Apetit Oyj, pörssitiedote 1.11.2018 klo 9:00

Apetit julkaisee vuonna 2019 tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen ja kaksi liiketoimintakatsausta seuraavasti:

20. helmikuuta 2019 - Tilinpäätöstiedote 2018
8. toukokuuta 2019 - Liiketoimintakatsaus, tammi-maaliskuu 2019
16. elokuuta 2019 - Puolivuosikatsaus, tammi-kesäkuu 2019
6. marraskuuta 2019 - Liiketoimintakatsaus, tammi-syyskuu 2019

Vuoden 2018 vuosikertomus julkaistaan viikolla 10, 2019.

Apetitin varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 28. maaliskuuta 2019. Apetitin hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle myöhemmin.
Taloudelliset katsaukset julkaistaan suomeksi ja englanniksi yhtiön verkkosivuilla osoitteessa apetitgroup.fi.

Sanna Väisänen, viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja, puh. 010 402 4041

Apetit on kasvisten ykkönen, vahvasti kotimaiseen ruoan alkutuotantoon toimintansa perustava elintarvikeyhtiö. Luomme kasviksista hyvinvointia tarjoamalla terveellisiä, maistuvia ja arkea helpottavia ruokaratkaisuja. Lisäksi jalostamme rypsistä laadukkaita kasviöljyjä ja rypsipuristeita rehuraaka-aineeksi sekä käymme viljakauppaa kansainvälisesti. Haluamme olla kasvipohjaisten ruokaratkaisujen edelläkävijä. Apetit Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsingissä. Apetitin liikevaihto vuonna 2017 oli 312 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä keskimäärin 557. Lue meistä lisää osoitteessa apetitgroup.fi.