Saksalainen luksusmerkki MCM vihdoin saatavissa Suomesta

Report this content

Saksalainen luksusmerkki MCM on rantautunut vihdoin Suomeen. Suomalaistenkin julkisuuden henkilöiden suosima merkki on saatavissa sen Suomen ainoalta jälleenmyyjältä ARG:ltä Helsinki Vantaan lentoasemalta. MCM on merkkinä tunnettu ennen kaikkea ensiluokkaisen käsityön laadusta sekä hienostuneesta muotoilusta. Luksusbrändissä yhdistyvät toiminnallisuus ja eleganssi ja merkki on ollut laadukkaiden laukkujen eliittiä jo vuodesta 1976.

Norjalaisella  ARG:lla (Airport Retail Group) on kaksi myymälää Helsinki-Vantaan lentoasemalla. ARG:n taustalla on norjalainen sijoitusyhtiö Jotunfjell Partners A/S.Kansainvälisiin vaatteiden huippumerkkeihin keskittyneen ketjun myymälöitä löytyy Suomen lisäksi esimerkiksi kuusi Arlandan kentältä Tukholmasta. Toimintaa on myös Ruotsin muilla kentillä sekä tietysti Norjassa ja New Castlessa. Helsinki-Vantaalla myymälöitä on kaksi, ja saksalainen MCM löytyy niistä Nonschengenin alueelta kakkosterminaalista.

– MCM:n myynti on alkanut vilkkaasti ja merkille on selvästi kysyntää. Asiakkaat tulevat nykyisin lähtöselvitysten ja turvatarkastusten kentälle paljon aikaisemmin kuin ennen, ja sen vuoksi shoppailuunkin jää enemmän aikaa. Tuliaisia ostetaan yllättävän paljon niin hetken mielijohteesta kuin tarpeeseenkin, ja ennen kaikkea silloin, kun koneet ovat myöhässä, kertoo aluepäällikkö  Elina Nykänen.

Lentoaseman myymälöissä voivat asioida sekä saapuvat että lähtevät matkustajat. ARG:n brändilistalla ovat muun muassa Hugo Boss, Eton, Lancel, Liu Jo, DKNY sekä UGG. Vaatteiden lisäksi tarjolla on laukkuja, lompakoita, huiveja, pipoja, asusteita, koruja vöitä sekä matkustamiseen tarvikkeita, kuten niskatyynyjä ja laukkulukkoja.  Keväällä tuotevalikoima uudistuu entisestään paremmin vastaamaan eri kansallisuuksia edustavien kasvavien matkustajamäärien tarpeita.

MCM:n kotisivut:

www.mcmworldwide.com