Atoy Autohuollolta tiepalvelu joululahjaksi autoilijoille

Report this content

Suomalainen Atoy Autohuolto on luonut uuden Atoy Road Service -tiepalvelun. Autoilijan elämä helpottuu merkittävästi, sillä maksuton tiepalvelu on nyt automaattisesti osa Atoylla tehtyä määräaikaishuoltoa. Viisivuotisen taipaleensa kunniaksi Atoy Autohuolto antoi palvelun joululahjaksi tuhansille asiakkailleen, joiden ajoneuvo on määräaikaishuollettu vuonna 2015 ketjun liikkeissä.

”Atoy Road Service tarkoittaa, että palvelemme entistä paremmin myös määräaikaishuoltojen välillä. Tarjoamme kokonaisvaltaisen palvelun. Kun auto on huollettu meillä, lupaamme avun myös yllättäviin ja ikäviin tilanteisiin. Kuljettajan ja kyytiläisten matka jatkuu, vaikka auto jäisi tien päälle. Me huolehdimme auton taas kuntoon”, kertoo Atoy Autohuollon johtaja Janne Koski.

Atoy Road Service on Atoy Autohuollon uusin palvelu, jonka piirissä ovat automaattisesti kaikki ketjun liikkeissä määräaikaishuolletut ajoneuvot. Ympärivuorokautinen palvelu kattaa esimerkiksi tekniset viat, kolaritilanteet, renkaan puhkeamisen, polttoaineen loppumisen ja avainten jäämisen auton sisään.

“Monet ongelmatilanteet voimme ratkaista paikan päällä ilman hinausta. Haastavammissa tapauksissa auto hinataan lähimmälle korjaamollemme, ja asiakkaan matka jatkuu sijaisautolla tai tarpeen vaatiessa jopa taksilla”, kuvaa Janne Koski palvelun sisältöä.

Atoy Road Service edustaa uudenlaista asiakaslähtöistä ajattelua, sillä useimmat markkinoilla olevat tiepalvelut ovat maksullisia erillispalveluita. Huoltoon sisältyvä tiepalvelu tekee autohuollosta kokonaisvaltaisen ja helpottaa autoilijan elämää. Monista vastaavista palveluista poiketen simahtanut auto tullaan hakemaan myös kotipihasta.

Atoy Road Service täydentää palveluamme ja tuo asiakkaillemme mielenrauhaa. Yhdestä numerosta löytyy apu eri tilanteisiin. Jouluna keli voi olla huono ja ihmiset matkustavat paljon. Olemme pyrkineet tiedottamaan kaikkia kuluneena vuonna autonsa Atoyssa huollattaneita asiakkaita joululahjastamme. Toivomme, ettei kukaan jää tien päälle, mutta ikävien tilanteiden varalta asiakkaidemme on hyvä tietää, että he voivat kääntyä puoleemme”, Janne Koski tiivistää.

Lisätiedot:
Janne Mäki, markkinointipäällikkö, Atoy Autohuolto, puhelin 050 351 2215

Atoy Road Service palvelee numerossa 0300 8181

Atoy Autohuolto on vuonna 2010 perustettu uuden sukupolven korjaamoketju, jonka omistaa 85-vuotias suomalainen perheyritys Atoy Group.

Atoy Group on Pohjoismaiden neljänneksi suurin autoalan varaosatukkukauppaa ja korjaamoliiketoimintaa harjoittava autoalan palveluyritys. Suomalainen perheyritys pitää asiakkaidensa, autoalan ammattilaisten ja autonomistajien pyörät pyörimässä yli 85-vuoden ammattitaidolla. Atoy Groupin omistamia huoltokorjaamoketjuja ovat Atoy Autohuolto, Atoy Dieselhuolto, Atoy Rekkahuolto sekä raskaan kaluston vaihteistojen korjaukseen erikoistunut ZF Center Kuopiossa.

Avainsanat:

Pikafaktat

Tweettaa
Tweettaa

Lainaukset

Atoy Road Service tarkoittaa, että palvelemme entistä paremmin myös määräaikaishuoltojen välillä. Tarjoamme kokonaisvaltaisen palvelun. Kun auto on huollettu meillä, lupaamme avun myös yllättäviin ja ikäviin tilanteisiin. Kuljettajan ja kyytiläisten matka jatkuu, vaikka auto jäisi tien päälle. Me huolehdimme auton taas kuntoon.
Janne Koski, Atoy Autohuollon johtaja
Atoy Road Service täydentää palveluamme ja tuo asiakkaillemme mielenrauhaa. Yhdestä numerosta löytyy apu eri tilanteisiin. Toivomme, ettei kukaan jää tien päälle, mutta ikävien tilanteiden varalta asiakkaidemme on hyvä tietää, että he voivat kääntyä puoleemme.
Janne Koski, Atoy Autohuollon johtaja