Audi A6 Sedan ja Avant -malliston myynti alkoi Suomessa V6 TDI quattro -malleilla  – nelisylinteriset mallit tulossa markkinoille hieman myöhemmin

Suomessa uuden Audi A6 Sedanin ja Avantin myynti on nyt alkanut kahdella 3,0 TDI V6 quattro -mallilla. Nelisylinteristen 2,0 TDI -mallien ennakkohinnat ovat jo saatavilla Audi-jälleenmyyjiltä mutta niiden virallinen myynti alkaa myöhemmin.

Nyt julkaistut viralliset hinnastot sisältävät uuden Audi A6 Sedan ja Avant 3,0 TDI V6 170 kW (231 hv) quattro ja 3,0 TDI V6 210 kW (286 hv) quattro -mallit. Audi A6 -mallit ovat tilattavissa Business, Business Sport tai Business Design -varustelutasoilla.

Audi A6 Sedan 3,0 TDI V6 170 kW Launch Edition -mallin hinnat alkavat Business-varustelutasolla 61 721,66 eurosta. Audi A6 Avant 3,0 TDI V6 170 kW Launch Edition -mallin hinnat alkavat puolestaan Business-varustelutasolla 65 274,67 eurosta.

Nelisylinterisen etuvetoisen 2,0 TDI Sedan -mallin ”hinta alkaen” Business-varustelutasolla tulee olemaan alle 50 000 euron.

Audi A6 Sedan ja Avant -mallien Business-varustelutaso sisältää mm. led-ajovalot, progressiivisen ohjauksen, kosketusnäyttökonseptin kahdella näytöllä, Audi connect safety & service -järjestelmän, Audi active lane assist -aktiivisen kaistaltapoistumisvaroittimen, Audi pre sense basic ja eteen -järjestelmät, vakionopeussäätimen nopeusrajoittimella, akustisen ja optisen pysäköintijärjestelmän edessä ja takana, sähköisesti säädettävän iskunvaimennuksen (V6-malleissa), MMI radio plus- ja Audi sound system -järjestelmät. Business Sport ja Business design -varustelutasot tuovat mukanaan mm. 18” alumiinivanteet, ulkopuolen design-elementtejä sekä lisää vakiovarusteita. Audi A6 Avant -mallissa on lisäksi vakiovarusteena aina takaluukun sähkötoiminen avaus- ja sulkutoiminto.

Uudet Audi A6 Sedan -mallit ovat koeajettavissa Suomen Audi-jälleenmyyjillä ja Audi A6 Avant -mallit saapuvat Suomeen loppuvuodesta.

Audi A6 Sedan ja Avant 3,0 TDI V6 quattro -mallien hinnastot ja lisävarustehinnastot: http://bit.ly/AudiA6SedanjaAvantHinnastot

Lisätietoja: Riitta Karjalainen, viestintäpäällikkö, K Auto Oy | Audi Finland, riitta.karjalainen@audi.fi, puh. 040 578 3924