Audi Approved :plus -vaihtoautokonsepti saapui Suomeen

Suomen Audi-jälleenmyyjät ovat ottaneet käyttöön Audin kansainvälisen Audi Approved :plus -vaihtoautokonseptin, joka keskittyy käytettyjen autojen myyntiin. Audi Approved :plus -konseptin mukaan tarkastetut autot tarjoavat luotettavan ja huolettoman vaihtoehdon vaihtoauton hankintaan. Asiakkaan apuna ovat Audin koulutetut ammattilaiset, jotka tarjoavat asiantuntevaa palvelua, ja jotka tuntevat tuotteen. Audi Approved :plus -konsepti tarjoaa Audi-jälleenmyyjäverkostolle erinomaisen työkalun kehittää liiketoimintaa vaihtoautomarkkinoilla ja mahdollistaa samalla nykyaikaisen markkinoinnin myös käytetyille autoille.

Audi Approved :plus -vaihtoautot on aina huollettu valmistajan ja maahantuojan huolto-ohjelman mukaisesti ja ovat iältään maksimissaan viisi (5) vuotta vanhoja. Jokaiselle autolle tehdään kattava 110 kohdan tekninen tarkastus (Multi-point-Check) ja kaikki Audin huolto- ja korjaustoimet on tehty ennen luovutusta. Korjauksissa käytetään vain Audin alkuperäisosia. Autoille tehtävä 110 kohdan tekninen tarkastus pitää sisällään mm. alustan, vikamuistin lukemisen, moottoritilan, vaihteiston toiminnan, korin, valojen, sisätilojen ja ulkopuolisten osien tarkastukset sekä koeajolla tehtävät tarkastukset. Myös kaikki avoinna olevat huoltokampanjat on tehty ennen luovutusta. Auton tarkastuksesta asiakas saa aina Audi-huollon hyväksymän todistuksen. Autot ovat myös etukäteen koeajettavissa.

Audi-jälleenmyyjä myöntää autolle 12 kuukauden takuun (20 000 km). Audi Approved :plus -vaihtoautoihin on lisäksi saatavilla joustavaksi suunniteltu huolenpitosopimus jopa viideksi vuodeksi, aivan kuten uusiinkin Audi-malleihin. Täysin riskitön ja asiakasystävällinen huolenpitosopimus kattaa niin määräaikaishuollot kuin korjauksetkin. Sopimukseen on mahdollista lisätä lisäpalveluja kuten sijaisauto, renkaiden kausivaihto ja -säilytys. Näin kattava ja joustava huolenpitosopimus on ainutlaatuinen vaihtoautomarkkinoilla. Audi Approved :plus -vaihtoautoissa on lisäksi aina voimassa Audi-liikkumisturva, jos matkateko keskeytyy yllättäen.

Konseptiin kuuluu myös auton vaihto-oikeus, mikäli jostain syystä asiakas haluaa vaihtaa auton toisenlaiseen. Vaihto-oikeus on voimassa 10 päivää kaupan tekemisestä. Audi Approved :plus -konseptinmukaisille autoille on lisäksi saatavilla erilaisia rahoitus- ja vakuutuspalveluita.

Audi Approved :plus -vaihtoautojen myyjinä toimivat Audi-jälleenmyyjät ympäri Suomen. Audi.fi-sivustolla on oma osio Audi Approved :plus -vaihtoautoille, josta on helppo löytää omaan tarpeeseen sopiva auto: https://www.audi.fi/fi/web/fi/audi-approved-plus.html. Audi Approved :plus -vaihtoautohausta löytyy kaikki konseptin mukaiset vaihtoautot koko Suomessa.

Lisätietoja:
Vesa Rinne, VV-Auto Group Oy/Audi Finland, myyntipäällikkö, vesa.rinne@audi.fi, puh. 0400 228 201.