Audi Lahti2017 MM-kisojen kansainvälinen yhteistyökumppani

Audilla ja talviurheilulla on pitkä yhteistyöhistoria. Tänä vuonna Audi on myös Lahden pohjoismaisten hiihtolajien MM-kisojen kansainvälinen yhteistyökumppani.

Audin läsnäolo Lahden MM-kisoissa on erittäin luontevaa, sillä Audi on tehnyt kansainvälisesti jo pitkään monipuolista yhteistyötä mm. alppihiihdon, maastohiihdon ja mäkihypyn parissa. Taustalla on pitkä ja monimuotoinen yhteistyö Kansainvälisen Hiihtoliiton FIS:n kanssa. Lahden MM-kisojen merkittävyyttä Audille korostaa myös se, että Audi on Suomen maastohiihtomaajoukkueen pääyhteistyökumppani.

Lahden MM-kisoissa Audi on mukana todella näyttävällä kattauksella. Kisa-alueella on näyttäviä Audi-esillepanoja sekä vahva perusnäkyvyys sekä latujen varrella että urheilijoiden asusteissa. Myös kisa-alueen ulkopuolella on mahdollisuus kohdata Audi eri yhteyksissä.

Lahden MM-kisojen promootioalueelta löytyy Audin "Home of quattro" -piste, johon jokainen kisavieras voi käydä tutustumassa. Audi tarjoaa mm. erilaisia VR-lasielämyksiä – virtuaalisesti voi kokea mm. mäkihyppääjän hyppysuorituksen. Paikan päällä voi myös osallistua tietokilpailuun tai käydä koeajamassa esimerkiksi uuden Audi S3:n, A4 allroadin tai vaikkapa upean A5 Sportbackin. Kisa-alueella on myös mahdollisuus tutustua koko Audin Q-mallistoon – aina pienimmästä Q2:sta isoimpaan ja tehokkaimpaan SQ7:aan. Myös Lahden kilpailuorganisaatio hoitaa luonnollisesti kyydityksensä Audeilla. Kisaorganisaation käytössä ovat Q7 e-tron, A6 allroad, A6 Avant ja A4 allroad -mallit.

Audi toivottaa menestystä koko Suomen kisajoukkueelle!

Audi on yksi maailman vanhimmista autovalmistajista. Se on aina edustanut huikeita visioita, innovatiivista osaamista ja edelläkävijyyttä, Audilla onkin myös pitkä ja erittäin menestyksekäs moottoriurheiluhistoria. Audin tunnuspiirteinä ovat ajattoman kaunis muotoilu sekä hienostuneisuus. Audi tarjoaa arvostetun saksalaisen insinööritaidon huippulaadun – se on kokemuksia, elämyksiä ja turvallisuutta. Audi-uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat VV-Auto Group Oy:lle tai sen päämiehille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua.