Audi Sport TT Cupin toinen kausi starttaa

Kaudella 2015 käynnistyi ensimmäistä kertaa uusi Audi Sport TT Cup, joka on moottoriradoilla DTM-sarjan osakilpailujen yhteydessä ajettava merkkiluokka. Audi Sport TT Cupin toinen kausi starttaa Hockenheimissa toukokuun ensimmäisenä viikonloppuna.

Audi on valinnut lahjakkaiden nuorten kuljettajien hakemusten perusteella mukaan 20 kuljettajaa. Mukana Audi Sport TT Cupin toisella kaudella ovat kaksi suomalaiskuljettajaa: Joonas Lappalainen (s. 1998) ja Emil Lindholm (s. 1996), jotka menestyivät merkkiluokassa jo ensimmäisellä kaudella.

Audi Sport TT Cup 2016 -kuljettajat

#2 Strohschänk, Kevin (D, s.1989)
#3 Rdest, Gosi
a (PL, s. 1993)
#4 Lap
palainen, Joonas (FIN, s. 1998)
#5 Nielsen, Nicklas (DK, s. 1997)

#6 Lef
terov, Pavel, (BG, s. 1997)
#7 Ho
fbauer, Christoph (D, s. 1991)
#11 Hofer, Max (
A, s. 1999)
#12 Larsson, Simon (S, s. 1997)

#14 Caygill, Jo
sh (GB, s. 1989)
3 Ellis, Philip (GB, s. 1992)
#27 Marschall, Denni
s (D, s. 1996)
#31 van
der Linde, Sheldon (ZA, s. 1999)
#33 Lindholm, E
mil (FIN, s. 1996)
#42 Egsg
aard, Patrick (DK, s. 1994)
76 Holton, Paul (USA, s. 1996)
#91 Meyer, Yves (CH, s. 1991)

Audi on yksi maailman vanhimmista autovalmistajista. Se on aina edustanut huikeita visioita, innovatiivista osaamista ja edelläkävijyyttä, Audilla onkin myös pitkä ja erittäin menestyksekäs moottoriurheiluhistoria. Audin tunnuspiirteinä ovat ajattoman kaunis muotoilu sekä hienostuneisuus. Audi tarjoaa arvostetun saksalaisen insinööritaidon huippulaadun – se on kokemuksia, elämyksiä ja turvallisuutta. Audi-uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat VV-Auto Group Oy:lle tai sen päämiehille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua.