Audi Suomessa saksalaisten premium-merkkien ykkönen alkuvuonna 2018

Audi oli Suomessa saksalaisten premium-merkkien ykkönen alkuvuonna 2018. Audin ensimmäisen kolmen kuukauden kumulatiivinen markkinaosuus oli 5,0 % rekisteröintien ollessa 1 716 kappaletta. Kasvua tuli tammi-maaliskuussa 7,5 %.

"Audin SUV-malliston myynti on jatkunut vahvana. Varsinkin Audi Q2 ja Q7 -mallistot jatkavat vahvaa esitystään. Audi A3 on edelleen luokkansa kestomenestyjä 383 rekisteröidyllä autolla. Audi A4 -mallisto oli saksalaisten premium-merkkien selvä ykkönen omassa kilpailuryhmässään. Myös uusi Audi A5 oli saksalaisten premium-merkkien ylivoimainen ykkönen luokassaan. Audin mallisto uudistuu vahvasti tänä vuonna. Vuoden ensimmäinen uutuus Audi A7 Sportback on jo myynnissä. Odotettu ja jo ennakkoon erittäin suurta mielenkiintoa herättänyt uusi Audi A6 -mallisto tulee myyntiin loppukevään aikana, kertoo VV-Auto Groupin Audi-osaston johtaja Aki Juhakorpi.