Audilla vahva puolivuotiskausi

Audi jatkaa saksalaisten premium-merkkien ykkösenä Suomessa. Audin vuoden 2016 ensimmäisen kuuden kuukauden kumulatiivinen markkinaosuus on 5,2 % rekisteröintien ollessa 3384 kappaletta. Audi oli kesäkuussa maan 10. suosituin henkilöautomerkki.

"Audi jatkaa vahvaa suoritustaan myös tänä vuonna. Audi on ollut jo 12 vuotta saksalaisten premium-merkkien ykkönen Suomessa ja näin oli tilanne myös tammi-kesäkuussa 2016. Kiitos hyvästä suorituksesta kuuluu myös jälleenmyyjillemme sekä kaikille merkin parissa työskenteleville." kertoo Audi-osaston johtaja Aki Juhakorpi. "Mallistossamme on tällä hetkellä mielenkiintoisia tuotteita, uusimpina Suomeen ovat jo saapuneet esimerkiksi uudistunut Audi A3 -mallisto, sekä Audi A6. Myös uusi Audi A4 ja A4 allroad sekä todella mielenkiintoinen uutuus, plug-in-hybridi Audi Q7 e-tron, vauhdittavat Audin myyntiä. Syksyllä saamme Suomeen odotetun, täysin uuden kokoluokan, Audi Q2:sen sekä täysin uuden Audi A5 Coupén."