Audilla vahva puolivuotiskausi

Audi jatkaa saksalaisten premium-merkkien ykkösenä Suomessa. Audin vuoden 2016 ensimmäisen kuuden kuukauden kumulatiivinen markkinaosuus on 5,2 % rekisteröintien ollessa 3384 kappaletta. Audi oli kesäkuussa maan 10. suosituin henkilöautomerkki.

"Audi jatkaa vahvaa suoritustaan myös tänä vuonna. Audi on ollut jo 12 vuotta saksalaisten premium-merkkien ykkönen Suomessa ja näin oli tilanne myös tammi-kesäkuussa 2016. Kiitos hyvästä suorituksesta kuuluu myös jälleenmyyjillemme sekä kaikille merkin parissa työskenteleville." kertoo Audi-osaston johtaja  Aki Juhakorpi.  "Mallistossamme on tällä hetkellä mielenkiintoisia tuotteita, uusimpina Suomeen ovat jo saapuneet esimerkiksi uudistunut Audi A3 -mallisto, sekä Audi A6. Myös uusi Audi A4 ja A4 allroad sekä todella mielenkiintoinen uutuus, plug-in-hybridi Audi Q7 e-tron, vauhdittavat Audin myyntiä. Syksyllä saamme Suomeen odotetun, täysin uuden kokoluokan, Audi Q2:sen sekä täysin uuden Audi A5 Coupén."

Audi on yksi maailman vanhimmista autovalmistajista. Se on aina edustanut huikeita visioita, innovatiivista osaamista ja edelläkävijyyttä, Audilla onkin myös pitkä ja erittäin menestyksekäs moottoriurheiluhistoria. Audin tunnuspiirteinä ovat ajattoman kaunis muotoilu sekä hienostuneisuus. Audi tarjoaa arvostetun saksalaisen insinööritaidon huippulaadun – se on kokemuksia, elämyksiä ja turvallisuutta. Audi-uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat VV-Auto Group Oy:lle tai sen päämiehille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua.